return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Spårlöst försvunnet

sztation
jag har hört(!) att fefferoni även har en bra frekvenskurva som öronproppar.
SteveTranz4ever
Vart finns Saida när man som bäst behöver henne kan man ju undra Sipowitz...
ja jo hon är iof död men hon hade ju vart bra att kunna ringa upp vid tillfällen då man tappat bort lite skit...

Ärligt talat tror jag det är ett tecken mer från den andra
dimensionen som ledsnat på dina unkna gamla strumpor som ligger å skräpar å luktar babian... dom har helt enkelt
slängt dom åt dig och er andra för den delen så ni får omaka par så ni Måste köpa nya strumpor ;)

För mig försvinner såklart en massa saker men jag anser att allt är
mitt eget fel då jag är både glömsk, klumpig & lat :) I confess :)
CJ InterCity
jag blev av med följande saker förra veckan:

* son-skite klistermärke
* tandläkar besöks bevis
* halv flaska bacardi

aya, så länge min biljett till Tiesto är kvar på hyllan är jag lugn:D (tittar igen för säkerhets skull...:nervous: )
sipowitz
Reveal har tjatat som attsingen om att han ville få reda på hur det gick med matteboken så här kommer upplösningen på tråden!

Sent igår fick jag tag på matteboken igen - hur?

Jo, jag har en inneboende här i min lägenhet som hyr ett rum. Han (Andrej) pluggar i lund så vi kom överens om att han skulle sticka in på andrahandsbokhandeln och köpa en matte E bok till mig.

Det blev dock inte av så jag stack in själv och köpte den. När jag kom hem så la jag den ifrån mig. Då såg Andrej den och kom ihåg att han skulle sticka in till andrahandsbokhandeln,

Men det hade blivit missförstånd.. istället för att köpa boken så trodde han att jag menade han skulle sälja den... så han tog min nyinköpta bok (från andrahandsbokhandeln) och åkte med den till andrahandsbokhandeln och försökte sälja den, men de tog inte emot den

(som tur var ju... jag var nästan på väg in och köpa ett till exemplar den dagen.. så hade ödet verkligen viljat spela mig ett spratt så hade det ju kunnat slutat med att jag hade köpt MIN EGEN bok en gång till ;-)

Hoho
St_Andrew
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden