|
|
| djcresto |
Zoals al even besproken in andere threads. Zou het niet eens leuk zijn om een beta party te organiseren? Natuurlijk, met de nodige dosis trance. Dj of wannabee dj's genoeg hier.
Jasper wil al meewerken, ik ook wel. Wie nog?
Dingen waar eens over gedacht mag worden:
datum
locatie, plaats
evt guest dj? of enkel beta's
het kleinschalig of iets minder kleinschalig zien
hoe zorg ik ervoor dat ik mezelf niet in de kosten steek
enz...
Ideëen altijd welkom |
|
|
| Meltoz |
| Wil mij ook volledig inzitten in de organisatie om dit tot e goed einde te brengen... So count me in! :) |
|
|
| pooley |
Normaal ging der 1tje mid Juli bi jmij doorgaan he ma dees is natuurlijk beter alhoewel dat veel/meer geld gaat kosten :)
I'm in ofcourse, draaien, iets doen, BUITENWIPPER, whatever :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen slecht plan Cresto, hier kan iedereen lustig over een eventuele Beta-party zeveren! :)
En der zijn idd al een paar puntjes waarover gedacht moet worden voor we effectief concreet beginnen te plannen - moest iedereen achter het idee staan natuurlijk! ;)
De locatie: veel Beta's uit alle delen van Vlaanderen, waar gaan we dan een party houden?
Concept: Zoals Cresto al zei, alleen Beta's als Dj's (goedkoop naturlijk), og ook nog een 'bekende' naam om volk te trekken?
Publiek: Een besloten feestje voor alleen Beta's en vrienden, of een echte publieke party?
Datum: Willen we het snel doen, of is het iets op lange termijn?
Hoedanook zal er geld tegenaangesmeten moeten worden! Met wat geluk en goede organisatie is dat er normaal wel terug uit te halen, dus echt een probleem hoeft dat niet te zijn.
Enfin, spuw uw gal zou ik zeggen, alle tips en/of medewerking is welkom! En zelfs al denk je dat je niks kan doen, op zo'n avond heb je toch vanalle kwaliteiten nodig. Dus weet je een geschikte locatie tegen een vriendenprijs, een brouwer die een vatje extra geeft of een lichtinstallatie met kroting, laat maar komen! :) |
|
|
| Wildfir3 |
ik vind da we tenminste M.I.K.E. moeten kunnen strikken :toothless
Zou dieje mens da ni zien zitten voor zijn -best wel bezeten- fans?
Eventueel organiseren samen met het M.I.K.E. forum hé :p
Ik zou het misschien zo aanpakken: elk forumlid brengt max 5-10 vrienden mee. Zo wordt het een privé party en hebt ge ook niveel gezever met sabam, geen kans op rellen,...
En op die manier hebt ge toch nog wa volk bijeen.
Der zal wel iemand mensen kennen die een licht- en geluidsinstallatie hebben die we voor ne vriendenprijs kunnen afhuren, zonder dat we discobar dj's moeten laten draaien :rolleyes:
Als we dan nen deftige prijs bedenken voor den drank en niet té veel keuze doen (pintjes - water - limonade - cola - 1 soort breezer) dan is da toch perfect te doen :)
En 3-5 euro inkom bezorgt u dan ook al een paar schone euro's.
Met een privé fuif bespaart ge toch al op heel wa dingen:
1. geen affiches
2. geen kaarten
3. geen buitenwippers
4. geen sabam (of toch vele minder)
Ik weet hier in halle in de buurt wel een klein zaaltje dat eigenlijk heel erg gezellig is voor van die simpele boerenfuifkes, en daar kan ne man of 250 in denk ik (ma dan zittet echt wel goe vol). Ik denk ni dat ge op veel meer volk moet rekenen :p
EN da's afgelegen (omringd door bomen en voetbalterreinen) dus gene last van geluidshinder + veel parkeerplaats :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|