|
|
| TOR |
ben dit topic tegengekomen op D4M, en het leek me wel leuk om ook even naar jullie visies te peilen..
wie willen we in september op de affiche zien staan?
wat mij betreft, voor de trance tent:
- Ferry Corsten
- Paul Van Dyk
- Markus Schulz
liever niet opnieuw Armin, want die is er de laatste drie edities al telkens bij geweest, en deze zomer is er ook nog de Club Elite party waar hij zeker wel van de partij zal zijn.
M.I.K.E. staat al vast. |
|
|
| Freezel |
De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker ;) Ik probeer hier wel bij te zijn :)
Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat :) |
|
|
| Wildfir3 |
wie ik (nog eens) wil zien:
Tiësto
Ferry Corsten
Paul van Dyk
M.I.K.E.
Nu NRG
Yoji Biomehanika
Scott Project
Carl Cox
Adam Beyer
Rush
Als ze die namen hebben zullen ze wel al vrij hard blut zijn dus dat zal volstaan :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker ;) Ik probeer hier wel bij te zijn :)
Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat :) |
nou ja, Misja, Precision, Niklas, Ben Lost wil ik ook allemaal wel es zien, maar je moet het ook vanuit commercieel oogpunt bekijken. met die namen trek je geen volk in België.
daarom was ik zelfs aan het twijfelen om Markus op mijn lijstje te zetten.
en daarom staat PvD er wel tussen, ook al ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten. maar ik wil die zeker es zien om een definitief oordeel te kunnen vellen. :) |
|
|
| djcresto |
freezel en dj bax back 2 back :cool: voor de opwarming he
jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik één setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|