return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen

Wildfir3
Volgens mij vindt ge het vooral erg dat ge PvD gaat missen, ist ni?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
was er geen contest om te zien wie mocht openen?

Yup, tot half juni kan je demo's inzenden en daaruit kiezen ze 2 winnaars die op AIB mogen spelen! Ik ben mijn demo al aan het voorbereiden, volgende week mixen en de post op, en wie weet...:D

En er zei iemand hier iets over een live-act, wel, daar ga ik volledig mee akkoord! Live-acts zijn altijd super, maakt bijna niet uit welk genre het is! Ik persoonlijk zou heel graag een Filterheadz live zien, of misschien Moodlex XL. Er zou blijkbaar ook een live-act rond Marco bailey komen, misschien is die ook wel leuk om te zien...

En een prog dj zoals Sasha of Diggers zou super zijn, maar ik vrees dat het Belgische publiek daar gewoon niet klaar voor is. Maar een goeie progressive Dj uit eigen huis om op te warmen zou ook al geweldig zijn! Dave Swayze, Dj Miguel, George's,... Of Sander Kleinenberg, die kan elk publiek aan het dansen krijgen! :cool:
CygnusX
Ferry, Tiesto, PvD, ... maakt niet zoveel uit eigenlijk. L-Vee wil ik wel eens zien, Judge Jules mag ook :)

Ik ben er vrij zeker van dat Tiesto EN Paul van Dyk er bij Outdoor zullen staan. Begin dit jaar had ik gemaild naar de organisatie van AiB en ze vertelden me dat zowel bij Indoor als bij Outdoor minstens 1 van de 3 top 3 deejays van de wereld er zouden staan. En dat de ganse top 3 op AiB zou hebben gestaan dit jaar. Hieruit concludeer ik dat PvD en Tiesto er zullen staan in september.

Tenzij... er iets misloopt of al misgelopen is. Tijdens de bekendmaking van de lineup van Indoor op Rotationz was de eerste dj in de main een grote naam in de trance wereld. Achteraf kwamen ze af met Patrick ... (hoe heet ie ook al weer?:)). Misschien stond PvD eerst op de affiche, maar heeft ie afgezegd? :)
Wildfir3
kheb er ook mee gemaild en dit zeiden ze mij:

ze hadden pvd 30 000 euro geboden voor die avond, maar hij kon in de states meer krijgen op het een of ander event, vandaar dat hij er niet bij was. bovendien streefden ze naar een nu-nrg achtig ding voor de outdoor... er zou ook een hardhouse tent komen :)
Eagle`
tjemig dat tentje is dan toch echt te klein hoor ;)

quote:
Originally posted by Wildfir3
kheb er ook mee gemaild en dit zeiden ze mij:

ze hadden pvd 30 000 euro geboden voor die avond, maar hij kon in de states meer krijgen op het een of ander event, vandaar dat hij er niet bij was. bovendien streefden ze naar een nu-nrg achtig ding voor de outdoor... er zou ook een hardhouse tent komen :)

$$$$$$$$ Alsof ie nog geen geld genoeg heeft. Vind ik echt belachelijk

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium