return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen

Freezel
quote:
Originally posted by djcresto
freezel en dj bax back 2 back :cool: voor de opwarming he

jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik één setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn

Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven :p

TOR: Klopt helemaal dat dit soort namen (nog) geen groot publiek naar een feest trekken. Het publiek is over het algemeen mainstream en wil de altijd bekende grote namen zien op een feest. Beetje jammer, maar je doet er weinig aan.
djcresto
quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven :p

was er geen contest om te zien wie mocht openen?
emma
ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)

PvD heb ik ook nog nooit aan het werk gezien en da zou niet misstaan op aib denk ik, zal heel wa volk trekken

verder zouden gabriel&dresden wel eens mogen langskomen van mij (zullen nu maybe wa volk aantrekken aangezien 'as the rush comes' nu wel alle vlaamse topparadekes is gepasseerd) die setjes die ik hoor van hen klinken wel lekker en heb ze ook nog nooit live aan het werk gezien.

Markus is niet meteen iets voor antwerp is burning denk ik, voor mij is het een super dj ma weet niet of ons belgisch volkje der ook zo over denkt :rolleyes:

en ferry die mag zeker komen ! die MOET er gewoon eens bijzijn op een editie van aib vind ik .

maar ik heb vertrouwen in de organisators van aib, ze hebben me eerlijk gezegd nog nooit teleurgesteld !
TOR
quote:
Originally posted by emma
ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)

en dit is juist niet de bedoeling.

er zullen heel wat mensen zijn die bij zichzelf zullen zeggen "alweer die twee, niet de moeite om €30 daarvoor neer te tellen".

M.I.K.E. is resident op AiB, dus daar kun je niet veel aan veranderen, maar om toch een enigszins innovatieve line-up te hebben, zou ik er Armin niet opzetten in september.

begrijp me niet verkeerd, hij is mijn favo DJ maar hij is er al zoveel bij geweest.

en wat betreft Markus heb je wel gelijk denk ik, is mss beter voor Indoor in de kleine zaal..
Eagle`
DJ's als Schulz, O'neil, Sasha & Diggers zijn vrij kansloos voor belgenland, tenzij in een club. Vond publiek zaterdag in de main weer vrij lauw tbh, niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, verre van :D

Maar aangezien outdoor toch in kleine tentjes is zou je het nog kunnen overwegen, hoewel ik ben er niet happig om, toch fus ??? :p

Voor mij wat meer alternatieve namen:

Lange
Pulser
GTR
O'bir
the judge ?? :toothless
J"OO"F
Signum
Ferry

Zie je nooit in belgië :( buiten ferry dan af en toe, kut vesuz :whip:

en Armin,mike of course

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium