|
|
| Dj_Irish |
Halloj!
Sist postade jag en länkt till en ny hard trance mix jag gjort och denna gången blir det en länk till min senaste uplifting-trance mix :)
Mixen gjordes i måndags och kanske inte är fylld med osläppta promos men jag gillade låtarna skarpt så jag kände det var dags att göra en mix med dom. :)
Right click and choose "Save target as.." to download DJ Irish's Assorted Trance Volume 12
Right click and choose "Save target as.." to get Cue-sheet
Tracklist:
01. Solid Globe - Sahara - Fundamental Recordings
02. Sander Van Dien - Terms - Twisted Pulse
03. Greg Murray - Ursa Majoris - Platipus
04. Smith & Pledger - Forever (Original Instrumental Mix) - Anjuna Beats
05. Hiver & Hammer - Fusion - Cookies & Cream
06. Ryan G - Emoticon (Octagon Remix) - First Second
07. Urban Lea - Spellcast - Simply Recordings
08. Primo Lux - Turn Point - Galactive
09. TimeOK - Seven Floating Ways (Octagen Remix) - Above The Sky
10. Terry Bones vs. Fred Baker - Return to Innocence (Mr. Sam's Tears in Heaven Interpretation) - Vandit
11. Love Fist - Hanging on a String (E-Craig Mix) - RR Recordings
12. John '00 Fleming vs. Astral Projection - Mahadeva (John '00 Fleming Mix) - JOOF
13. Salt Lake - Rendezvous (Recluse Remix) - Dedicated |
|
|
| montana |
| najs mix, men är det inte john askew's mix på introspection som är låt #10, jag hörde att vandit a up labelingen på 12":an, så dom bytte plats på introspection (john askew mix) & return to innocence (mr sam's tears in heaven interpretation) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by montana
najs mix, men är det inte john askew mix introspection som är låt #10, jag hörde att vandit a up labelingen på 12":an. |
aj fan, det visste jag inte. Hur kan jag kolla up det med 100% säkerhet? |
|
|
| Glorie |
-weeeeeeeeeeeeee va bra och snäll du e Irish :D :crazy: men jag hänger inte med riktigt. jag läste iofs inte noggrant den andra tråden om att skivbolagen var sura på dig för att du gjorde mixar? men så vitt jag fattade så skulle du ta bort mixarna från nätet och inte lägga ut fler? vad är det jag missar?
glad i hågen är jag i vart fall, eftersom vi får tillgång till din AT 12 ändå ;) taaaaack så mycke
har lyssnat igenom den lite lätt och kan väl bara nämna att det e ett mycket fint låtval :) jag hade inte hört alla låtar..hade bara hört 3 eller nåt :p så de var en treeeeevlig upplevelse. känns som jag inte e up-to-date kanske.. hehe, vet iofs inte hur nya låtarna är.
MEN jag måste poängtera en sak...låten vid 14 min e riktigt bra :) (neee, får inte min cue att fungera som den ska :p) och jag tror jag ska ge dig en stjärna i himlen som tog med Forever, en av mina favoritlåtar Just NU ;) och sen den låten efter... Fusion! Alltså, jag hade hört den nånstans innan.. vet inte var bara.. kan ha varit på nån radio eller på nån fest! jag vet bara att jag har hört den förut, men inte vetat namnet på den. en riktig ID-låt för mig alltså! asbraaa ju :D weeee... sen den som spelas vid 33 minuter, jag vet inte vilken det e heller :p men den har jag också varit på jakt efter och alltså inte vetat namnet på. en mix i min smak alltså. det kanske e samma låt, vet inte.. hehe
mja, nu ska ja lyssna lite mer på mixen :) mums |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|