|
|
| SnuggLe |
Even on topic (bemoei me niet met dit gedoe allemaal, laat iedereen alles lekker luistere..... al vond ik het wel een leuke reply van New_Wave :))
In welke setjes van vroegah zit Deep Down Below van RMB? Probeer hem te zoeken in oude Armin setjes , maar kan hem NERGENS vinden!!!!
Wie helpt me? (oud Tiesto of Ferry setje mag ook, staan ook nog allemaal wel ergens op cd) |
|
|
| Asperge |
Als iedereen elkaar nou eens wat meer in zijn waarde zou laten, stelletje kleutrs hiero, laat iedereen lekker luisteren wat hij zelf wilt!
En idd Spring is de beste plaat van RMB, die melodie:eyespop: |
|
|
| -TAIS- |
| Ik ga ook voor Spring, dat is DE classic van RMB :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
In welke setjes van vroegah zit Deep Down Below van RMB? Probeer hem te zoeken in oude Armin setjes , maar kan hem NERGENS vinden!!!!
|
Alleen in deze (ff gezocht in mijn tracklist files :D):
Armin van Buuren Live At Club Eau 17-03-2001
Broadcasted on 538 Partynight 08-04-2001
01. R.M.B. - Deep Down Below (DJ Mellow-D Remix)
02. DJ Nukem - Deepest Level
03. DJ Nukem - Instinct
04. Sourmash - Mescalito (Pablo Gargano's Beatbox Remix)
05. Three Drives - Sunset On Ibiza
06. ID
07. Kay Cee - Unsolved Mysteries (Club Mix)
08. Airwave - Mysteries Of Life
09. David Forbes - Question Must Be Asked (Magica Remix)
10. Bismark - Just A Moment (Clubby Remix)
Alleen is het de Mellow-D remix, welke eigenlijk niet te vergelijken is met het origineel, wat ook geen trance is :D |
|
|
| SnuggLe |
*EDIT*
Jaaaaaaaaa dat is hem wel!
Dat is ook mijn favo set van Armin! Dacht dat ik hem op mijn HD had staan, maar stond op een oude mp3cd dus! VET!
Kan je zien hoe smaken verschillen, ik vind de DJ Mellow-D remix dus een stuk beter dan die Airscape remix :D
Ligt een beetje in de stijl van Lost Vagueness - Utah Saints (Oliver Lieb Mix), ook een geweldig nummer! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|