|
|
| Menno |
Het duurt nog even, maar op 14 augustus wordt dance-festival Lovefields weer georganiseerd op het Megaland in Landgraaf. Naast vooraanstaande DJ’s en live-acts is er ook deze derde editie weer van alles te beleven op cultureel vlak. Alles omgeven door een prachtig decor en met vernieuwing op muziekgebied, wordt dit jaar verder gebouwd aan de brug tussen de Woodstock-tijd en nu.
De voorverkoop van Lovefields 2004 is afgelopen zaterdag 1 mei van start gegaan en dús wordt het tijd dat er alvast wat namen bekend worden gemaakt! Zo zullen de heren van Groove Armada in ieder geval een uplifting funky optreden verzorgen en is ook ZUCO 103 weer van de partij! Naast deze live-acts hebben Extrema, MOJO en Buro Pinkpop natuurlijk ook tal van DJ’s geprogrammeerd. Wat dacht je van Ferry Corsten, Dana en Cosmic Gate?! Binnenkort zal de gehele line-up bekendgemaakt worden. Hier alvast de voorlopige namen op ’n rijtje:
Laidback Luke, Ola Bola, Zuco 103 (live), Benny Rodrigues, Ferry Corsten, Dana, Cosmic Gate, Erick E, Groove Armada (live), Markus Schultz, Jerome (live), Bart Skils, Gideon, Nobody Beats The Drum, Fictvision, JP
Net zoals voorgaande jaren kent Lovefields vijf area’s. Nieuw dit jaar is de Freak Stage, alwaar voornamelijk electro te horen zal zijn. Tel daar de vertrouwde Techno, Mixed, Trance en House Stages bij op en je weet dat het gewoon weer een supervet festival wordt 14 augustus!
Zoals gezegd, is de voorverkoop zaterdag 1 mei van start gegaan. Kaarten kosten €40,- (ex.fee) en zijn te verkrijgen bij alle bekende voorverkoopadressen en natuurlijk online via Extrema’s e-ticketingsysteem op www.extrema.nl.
Markus, Ferry, Fictivision en Cosmic Gate zijn wel interessant. Ik hoop dat er nog een aantal leuke namen geboekt worden en dan kan het wel een leuk feestje worden. |
|
|
| Hitman |
WTF??? Dana, Cosmic Gate en JP op Lovefields, waar gaat dat heen?!
Zijn ze gek geworden bij Extrema ofzo?:whip: |
|
|
| Tim81 |
| Vorig jaar was de line up een stuk interessanter met onder andere Tiesto, Armin van Buuren, Marco V, Don Diablo, Rush, Speedy J en Junkie XL... Denk niet dat ik voor deze line up een reis door heel Nederland over heb! |
|
|
| Fresh Prince |
I was there last year, unfortunately I won't be able to come this year :(
I see there's no Armin in line-up ?
Him and Marco V tore the trance tent, err soul stage, hehe |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Fresh Prince
I was there last year, unfortunately I won't be able to come this year :(
I see there's no Armin in line-up ?
Him and Marco V tore the trance tent, err soul stage, hehe |
No Armin yet. It's not the complete line up yet, although I don't think he will be there. And I agree those two (and Armin the most) were the one's that made Lovefields 2003 about the party of the year for me! :D
Ik denk dat ik er ook niet bij gaan zijn (ondanks Ferry en Markus Schulz), maar dat is meer omdat ze het op dezelfde dag plannen als de FFWD dance parade... en als ik moet gaan kiezen, dan denk ik dat ik toch daar voor ga. :(
[edit]tikfout[/edit] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|