|
|
| sipowitz |
Yes äntligen vart man före steve med info om kryssarna ;-)
"Monday Bar Summer Cruise 26-27 augusti
Många har undrat vad vi menat med "Act of Gods" i vårt kalendarium. Som ni kanske minns skrev vi samma kryptiska tre ord i vintras innan vi släppte nyheten att John Digweed var bokad på valborg. Med andra ord så har vi något nytt, något riktigt, riktigt stort på gång! Vi tänker dock hålla er på sträckbänken ett litet tag till innan vi släpper bomben...
Vi kan dock avslöja så mycket att det syftar på att några av världens största namn inom techno, trance och house kommer att spela på vår stora nästa kryssning som går av stapeln den 26-27 augusti på Silja Festival. Monday Bar Summer Cruise med Ministry of Sound blir sommarens riktigt stora fest och en grandios avslutning på sommarsäsongen. Denna gång även med dansgolv på däck om vädret tillåter!"
Ska bli intressant att se vilka namn de släpper denna gången inom trance och techno genren, men den där housen får allt hålla sig i maskinrum om det inte är musik till maten vi pratar om.
Utomhus scen hade också varit förbannat nice.
Och för att inte samma eviga följdfråga ska komma så... Ja det är 20 års gräns, ja de kommer ha det fantastiska specialerbjudandet med 1 hamburgare + en öl för 100 kr även denna kryssningen och nej man får inte bada i havet. |
|
|
| FredAcler |
YES!!!!!!!!
Det här kommer nog bli riktigt bra tror jag. Ska bli kul att se vad dom sätter ihop för line up. Väntar med spänning :D:D |
|
|
| Versace |
| ett namn som har dykt upp, har jag fått för mig, är Chris Liebling... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Versace
ett namn som har dykt upp, har jag fått för mig, är Chris Liebling... | ja han är ju bokad de 2 datumen i sverige så vart annars? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Självklart kommer jag men *suck*... fan e lite less på FestivalbåtN
Kul kommer det bli såklart ändå :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|