|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Söker biljett till kryssningen...
Håll era ögon & öron öppna (om man nu kan stänga sina öron så öppna dom)
Har övertalat en vän från Holland att följa med på kryssningen... för er är hon mer känd som Miss Proximus, så nu kollar jag runt lite här & var... kontakta mig mig på ett eller annat vis så köper jag den direkt.
Cheers // Steve :gsmile: |
hahaha din lilla rajtan tajtan määäster ;) lycka till med platsen, jag lär ju knappast släppa ern utav mina låpatser i alla fall :) heheeeeeee Muhahahahaa |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Söker biljett till kryssningen...
Håll era ögon & öron öppna (om man nu kan stänga sina öron så öppna dom)
Har övertalat en vän från Holland att följa med på kryssningen... för er är hon mer känd som Miss Proximus, så nu kollar jag runt lite här & var... kontakta mig mig på ett eller annat vis så köper jag den direkt.
Cheers // Steve :gsmile: |
har du lockat hit min fru?.... hörru passa dig! :whip:
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
hahaha din lilla rajtan tajtan määäster ;) lycka till med platsen, jag lär ju knappast släppa ern utav mina låpatser i alla fall :) heheeeeeee Muhahahahaa |
Hurru Knasjocke... man rajtar tajtar inte med vänner jöe :toothless Måste ju få hit dom Holländare man man känner så dom får se hur faktiskt ska festa när de e fest !!! :gsmile:
| quote: | Originally posted by Proximus
har du lockat hit min fru?.... hörru passa dig! :whip: |
Haha... yes... tänkte att du inte sett henne på länge... It's all gooood
[edit] Har fixat biljett för 500 spänn nu :D Var ju inte så svårt... |
|
|
| verminator |
fett
enda en ny person å møte:D :D :D
*edit*
damn, stefan, når jeg ser på bildene dine fra beyer@monday bar får jeg nesten orgasme, så syyyyykt mange digge svenske damer !
*gledesegmertilkryssningen* :D :D :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|