return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Summer Cruise

Kamelen
vill nån ha med mig =(? =) finns det plats hos nån?
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har ni C behövs de inte... vill inte ha å göra med Low Life Trash... haha... när men har ni C är ni nere på däck 2 ändå och vi siktar på däck 6, våningen under Da Floors :D

men var bodde jag sist? Jag bodde ju under dansgolvet...
Fan .. Tryggve, help me out här..

Äh.. jag skickar bokningsnummret till dig ändå steeeve
Scintilla
quote:
Har ni C behövs de inte... vill inte ha å göra med Low Life Trash... haha... när men har ni C är ni nere på däck 2 ändå och vi siktar på däck 6, våningen under Da Floors :D

så då får vi alltså jogga upp från vår c-hytt då för att få vara bland ta-folk? :D

betalade och hämtade biljetterna idag... väldigt härligt att ha dom så nära! :tongue2

Fast det är ju nästan så att man inte riktigt vill börja längta än. Ska ju ha sommar först!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Scintilla Fast det är ju nästan så att man inte riktigt vill börja längta än. Ska ju ha sommar först!

Men vi har nåt riktigt kul att se fram emot så de inte blir en hängaläpp-för-att-sommaren-är-slut-sentimentalitet

Får hoppas alla haft en helt underbar sommar när jag ser er på båten :D :D :D

ps. Var i värtahamnen idag på lite jobb alldeles vid Silja ds.
jofawe
quote:
Men vi har nåt riktigt kul att se fram emot så de inte blir en hängaläpp-för-att-sommaren-är-slut-sentimentalitet

Får hoppas alla haft en helt underbar sommar när jag ser er på båten :D :D :D

ps. Var i värtahamnen idag på lite jobb alldeles vid Silja ds.

ja, jag tycker med att det ska bli enormt kul.
Jag längtar faktist till att semestern ska ta slut sen .. hahaha

FÖressten.. du kände inte suget efter tandkräm när du var därnere? thihi

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden