return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Summer Cruise

reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist...

Jo, jag var smart och lade det på dig :D Hur som helst, boka, sen har vi två veckor på oss att diskutera innan det ska betalas :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist...

För fan - klart som korvspad du ska med, vem ska jag annars stå och röja till Beyer med?! När fyller du 20?
Elscorpio
Suck! Självklart så har man tentor över huvudet just då, så jag måste nog skippa denna kryss... ¤Snyft¤!

Visserligen är man ganska nyligen hemkommen från ibiza då och "kanske" lite trött på att stampa... fast risken är nog liten.
Funfrock
är lite orolig också att jag har tentor då, har inte vågat kolla än. men får väl fortsätta med att skjuta undan min utbildning i nått mörkt hörn.. det har ju funkat hittills :)

bokar en hytt så får jag se vad som händer
lite ångest för att jag inte ska ha nåra pengar i augusti också, men i värsta fall får jag väl cykla upp till stockholm.
Laszlo
Har sovit i tre timmar för att sitta i en jätterolig telefonkö och svära. #!"$@%"€@!!! :whip: :whip: :whip: :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden