|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist... |
Jo, jag var smart och lade det på dig :D Hur som helst, boka, sen har vi två veckor på oss att diskutera innan det ska betalas :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist... |
För fan - klart som korvspad du ska med, vem ska jag annars stå och röja till Beyer med?! När fyller du 20? |
|
|
| Elscorpio |
Suck! Självklart så har man tentor över huvudet just då, så jag måste nog skippa denna kryss... ¤Snyft¤!
Visserligen är man ganska nyligen hemkommen från ibiza då och "kanske" lite trött på att stampa... fast risken är nog liten. |
|
|
| Funfrock |
är lite orolig också att jag har tentor då, har inte vågat kolla än. men får väl fortsätta med att skjuta undan min utbildning i nått mörkt hörn.. det har ju funkat hittills :)
bokar en hytt så får jag se vad som händer
lite ångest för att jag inte ska ha nåra pengar i augusti också, men i värsta fall får jag väl cykla upp till stockholm. |
|
|
| Laszlo |
| Har sovit i tre timmar för att sitta i en jätterolig telefonkö och svära. #!"$@%"€@!!! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|