return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Beginnende DJ

Nabistai
quote:
Originally posted by Wildfir3
Nog iets: zorg dat uw budget dat ge opstelt ietske lager is dan wat ge écht wilt uitgeven... want een beetje hoger gaat ge altijd denk ik :)

allé da was bij mij toch het geval :p

Dat is qua mixer, platendraaiers, cd-spelers en vooral platen allemaal zo :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kadrash

Kheb verstaan dat concordes erg degelijke naalden zijn, dewelke zijn da nog?

Om te beginnen zijn Stanton AL 500 ook al heel goede naalden, en die kosten bijlange nit zo veel als Concordes...
Wildfir3
Ik wil er trouwens effe bij vermelden: begin aub niet met cd spelers met de bedoeling om met gekopieerde cd's te gaan draaien... No good :)
Tiger777
Ik heb de laatste keer da'k in brussel was een superpromotie gezien. Een acura met een concorde pro bij voor 340€. (Pm't maar nekeer voor het adres ofzo als het u interesseert)
Concordes zijn idd heel deftig van kwaliteit: .
Ikzelf zou de stap van de stantons niet nemen. Zeker nu niet meer. De nieuwere versie van de 500AL zou vreselijk slecht in de groef liggen en dus enorm skippen. Uiteindelijk is het 2 X 35 € weggesmeten geld.
Concorde's hebben her voordeel dat ge ze altijd kunt updaten. Zo is de ortofon nightclub verglijkbaar met de Whitelabel. Als ge nu de zilveren tip van uuw ortofon pro afhaalt, en ge koopt u nen nightclub tip, dan hebt ge een volwaardige nightclub.

Voor CD spelers: Ikzelf heb CDJ20's (van gemini) staan. Het zijn dan wel geen state of the art spelerkes, maar dat is ook mijn bedoeling niet. De CDJ20 is de goeikoopste CD speler met een jog wheel. En da's eerlijk gezegd toch iets dat niet mag ontbreken op een DJ cd speler. Een CD spelertje kost om en beide 240€.

Ik blijf erbij te zeggen dat een VMX300 van behringer het perfecte instap mengpaneel is. http://www.orbit-dj.com/scripts/zoom.asp?Path=vmx300big.jpg
Meltoz
Ik heb mij als beginnende DJ direct vrij deftig materiaal aangekocht, vo ni om de zoveel jaar nieuw materiaal te moete kopen... Heb direct 2 TT's gekocht (Stanton ST-100's), Mixer-3 schuiven (Stanton SMX 400), naaldjes (Stanton AL 500) en ne headphone (Stanton DJ Pro 2000 S)! Heb dus alles van Stanton gekocht, zeer degelijk merk zou'k zeggen, ben der echt wel tevreden van en Jasper precies ok :D
Prijskaartje is natuurlijk wel heel belangrijk, hangt ervan af wat je der aan wilt spenderen natuurlijk, ik denk da m'n goedje rond de € 1300 à € 1400 lag... en dan komt er daarna je wekelijkse plaatjes nog bij, zal je ma al verwittigen, want eenmaal als je door't virus aangestoken zijt, geraakt ge der echt nie meer vanaf zene ;) :) E héél fijne hobby :D en e hobby mag best wa geld kosten!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium