|
|
| Magic83 |
| quote: | Op Zaterdag 8 mei gaat ASTATIC op trance-tour. Deze avond presenteert ASTATIC Signum, Ronald van Gelderen en DJ Promiss tijdens ASTATIC presents Trance Masters. Signum en Ronald van Gelderen zullen zaal 1 laten schudden en DJ Promiss heeft de gehele zaal 2 voor zichzelf.
De avond begint om 23.00 uur en eindigt rond de klok van 05.00 uur. Kaartjes zijn op de avond zelf te koop aan de kassa en kosten 7,50 euro. |
Wel leuk dacht ik zo, of niet :crazy:
asta website |
|
|
| Partyhardy! |
Niemand die reply'd! dat is wel kenmerkend. Als ik dit een jaar geleden had gezien was ik laaiend enthousiast geworden! Vooral over Signum. De laatste maanden is dat een beetje wegge-ebt. Hun laatste remixen halen bij lange na het niveau van vroeger niet meer. Echt jammer, ik vond hun dub remix van Laura Turner's Soul Deep nog wel goed. Hun sets worden ook steeds minder. echt jammer! :(
Anywayz ben deze avond dan ook niet van de party! |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Niemand die reply'd! dat is wel kenmerkend. Als ik dit een jaar geleden had gezien was ik laaiend enthousiast geworden! Vooral over Signum. De laatste maanden is dat een beetje wegge-ebt. Hun laatste remixen halen bij lange na het niveau van vroeger niet meer. Echt jammer, ik vond hun dub remix van Laura Turner's Soul Deep nog wel goed. Hun sets worden ook steeds minder. echt jammer! :(
Anywayz ben deze avond dan ook niet van de party! |
Kan ik me wel voorstellen hoor. Maarja als je er nog geen half uur vandaan woont is het sowieso al tof om te gaan, cker als deze DJ's komen en de entree maar 7,50 is :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|