return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Trance Reviews - Mei 2004

CygnusX
Gisterenavond had ik al een nieuw threadje gemaakt, maar die is net als Meltoz' XL-review spijtig genoeg ook verloren gegaan in de crash. Er waren 2 nummers bij die serieus de moeite zijn, hieronder staan ze... 2 klassiekers in wording imo!

Urban Lea - Spellcast
Pure trance, heel energiek en uplifting. Doet wat denken aan Push - The Legacy. Dit wordt nog een grote volgens mij.
8.5/10

Fatkid - Southern Sun 2004 [Fatkids White Isle Remix]
Nieuwe zomerse uplifting remix van Southern Sun. Het enige wat het gemeenschappelijk heeft met de Tiesto Mix is de vocals. De York-achtige gitaar tijdens de breakdown maakt het af. Kippenvel!!!!!!!!!!!
8.5/10 (De oude Tiesto Remix krijgt 9.5/10 van me)
TOR
quote:
Originally posted by CygnusX
Fatkid - Southern Sun 2004 [Fatkids White Isle Remix]
Nieuwe zomerse uplifting remix van Southern Sun. Het enige wat het gemeenschappelijk heeft met de Tiesto Mix is de vocals. De York-achtige gitaar tijdens de breakdown maakt het af. Kippenvel!!!!!!!!!!!
8.5/10 (De oude Tiesto Remix krijgt 9.5/10 van me)

dit is duidelijk een amateur remix, technisch gezien moet er nog heel wat aan gesleuteld worden..

maar dat guitaarstukje is idd wel goed.
Pumaz
Dj Fire - Religion [Progrez]
Eindelijk dus de nieuwe van Dj Fire. Er staan 2 tracks op, Religion en Formentera. Persoonlijk vind ik ze 2 van Jurgen's betere producties, en hij is niet echt iemand die slechte releases heeft gehad. Religion is een beetje in dezelfde stijl als pakweg Jetlag, en Formentera, die mijn voorkeur krijgt, is meer in de stijl van Ulanbator. Retegoed!
8.5/10
Jasperovitsj
Aha, eindelijk is de nieuwe Fire er!! :eek:
Morgen is gaan winkelen denk ik, Totally Fascinated zou ook in de rekken moeten liggen...
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aha, eindelijk is de nieuwe Fire er!! :eek:
Morgen is gaan winkelen denk ik, Totally Fascinated zou ook in de rekken moeten liggen...

Let wel, ik heb een promo :p
Retail zou rond midden deze maand moeten zijn...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium