return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Förfest Tiesto

Smekbar
quote:
Originally posted by sztation
Hey, wait a minute. Problemet som det snackas om här är att man skulle vilja komma ihåg vem alla är på en fest.

Och det är väl inget jätteovanligt på "IRL-träff" att man tydligt visar vad man har för nick på ett eller annat sätt om nu det skulle behövas.

Så idéen med ett litet snyggt nick-tryck på tröjan istället för namnskylt tex hade väl inte varit så fel? eller? Det var faktiskt inte meningen att det skulle vara så kul, även om jag tycker det hade sett fånigt ut om alla hade haft samma sorts t-shirt på sig.. allright?

alltså, det har att göra med att det i typ två år har funnits en officiell sweTA t-shirt på gång, men ännu har det inte lyckats fixas :) därför var det roligt :)
keddo
Ungefär hur lång tid kommer det ta att gå till festplatsen från central station ?, funtar på att ta en taxi om det är för långt.. Finns det någon buss ? lite info ! :)
keddo
quote:
Originally posted by sipowitz
Angående öl, skulle jag köpa det eller? Undertecknad dricker själv inte den sortens alkoholdryck utan håller mig till vodka. Men jag tänkte att det kanske är kasst att åka runt med massa burkar för er som ska åka tåg/flyg.

ja asså, jag har ju ingen lust att konka ner massa öl dit, skulle ju vara grymt om du kunde köpa ett flak sen sälja några öl eller så, fast jag vene, vad säger du?
CJ InterCity
quote:
Originally posted by keddo
Ungefär hur lång tid kommer det ta att gå till festplatsen från central station ?, funtar på att ta en taxi om det är för långt.. Finns det någon buss ? lite info ! :)

om jag inte minns helt fel ska man ta buss 15 från Centralen till ändhållplatsen (Västra Hamnen) men jag är inte 100... vill helst inte leda folk iväg från festen :toothless

quote:
Originally posted by Laszlo
Om någon är riktigt snäll kanske jag kan få vända ett par av någon annans plattor instead...? :gsmile:

du har min lista, finns där något av intresse tar jag gladeligen med det :)
Cube
Sipo: Ja, det vore grymt schyst om du kunnde fixa lite dricka. Dock är jag ingen storölare. Men en karta cider lär nog gå åt.. Jag köper iaf en del ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden