return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Förfest Tiesto

dbl
quote:
Originally posted by reveal
Hehe :) Menade mest att det nog inte blir att man sätter sig ner och diskuterar trance bara ;) "Jaha, då tar vi det alla i tur och ordning. Favoritlåt, favoritartist, samt senast köpta skiva." :p

:haha: :haha: :haha: :haha:

men neeeee... tror inte heller det blir så mycket trance prat... vet ifan om jag har pratat nått trance med nån härifrån... hmm.. mjoooo.. jag vizay o mindshooter snackade om lite på tåget påväg till nån fest en gång.. men blir ju inte så mycket direkt...
finns ju annat att prata om liksom.. hehe :p
SteveTranz4ever
Förstår vad han menar... om, man inte normalt har nån med med gemensam musiksmak så får man aldrig utlopp för sina tankar kring trance vilket är lite annorlunda på riktigt mot att bara skriva om det på ett forum som detta :)
CJ InterCity
mja, vad jag menar är att det blir skönt att umgås med "likasinnade" :p vet inte hur det är för er, men inte en enda av mina poalre lyssnar på annat än hiphop & rock. det blir lite trist ibland :rolleyes:
SteveTranz4ever
Hur blir det med representation av det Kvinnliga könet ?
Har Skaune borna några resurser ??? ;)

Jag kanske fixar 2 tjejer...

Eller blir det gay förfest med oss tranceNördar :toothless
DJ Monzoon
Hur ser line-upen ut tidsmässigt?

När spelar Tijs och vem spelar innan?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden