|
|
| reveal |
| Klockan 3 senast! :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Smekbar
aha alltså typ 50-100m från min lägenhet :p
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..? |
jo, det är sant ..
men vi är ju 8 st som ska in till malmö (eller iofs bara 6, men det räcker ju :))..
Men som sagt, vi är ju i lund först, bara att dra upp något =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Mr Bitch.... hur går det med förfest planerna ? Har du adress (markerad karta från gula sidorna funkar braa)
Blir de TT's detaljer detaljer vill jag ha... det närmar sig... få dagar kvar :D |
|
|
| sipowitz |
Tjo!
Jag har försökt invänta mer info angående den där officella förfesten och avvaktat att boka festplatsen, men eftersom det verkar vara sånt tryck här på tafolket att jag håller festen ändå så får det la bli så :-)
Vad jag dock inte har fått klart för mig är hur många som har hoppat över till den officiella festen?
Återkommer imorgon med karta och dylikt.
Föreslagsvis drar festen igång vid 15-16. Nice med en förmiddagsfest ju... bra tid att grunda rejält..
Vid riktigt uruselt väder så kör vi feststart med början vid 20 ( det kan bli lite trångt på inomhusstället..) |
|
|
| sztation |
kl15-16 på förmiddagen alltså.. :)
jag tar med frisbee, boll och bajamaja..
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|