return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Förfest Tiesto

Laszlo
quote:
Originally posted by Smekbar
nej för fan.. kör på en SWETA förfest med TT's.. tror det e roligare... blir liksom mer "förfest" då tror jag... samt att jag gärna tar en runda på vinyldeckzen :tongue3

Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Håller med här....det är ju som upplagt för ett back-to-back, eller vad säger du? ;)
Desto fler kockar.......

Bäst jag tar hand om dessa TT's så de inte bara blir mangeltechno från herrarna... menar sånt kan man ju inte ladda med inför Tiësto ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Desto fler kockar.......

Bäst jag tar hand om dessa TT's så de inte bara blir mangeltechno från herrarna... menar sånt kan man ju inte ladda med inför Tiësto ;)

hihi ;) morsan har en gammal rostig LP-skiva med ungersk klassisk opera jag kan smyga in någonstans för att få lite balans på det hela :toothless
Smekbar
quote:
Originally posted by Laszlo

det låter som ett ypperligt förslag :)
alltså vi kan ju mixa in lite opera i det iofs om det gör steve gladare, men jag tvivlar :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Smekbar
det låter som ett ypperligt förslag :)
alltså vi kan ju mixa in lite opera i det iofs om det gör steve gladare, men jag tvivlar :)
Så du menar eftersom jag vill ha matchande musik till Tiesto så tror du jag vill höra opera... Har Tiesto bytt bana å jockar opera ??? :toothless :toothless :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden