return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Dj gerrit @ retecool

basvh
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en die draaiden zulke nummers???? :conf: :eyes: =>

"Hier vind je ze alle 10, de 10 grootste feestknallers & meezingers van dit moment! Bekijk ze hier!"

1) Blownoise - Trump it up
2) Usher - Yeah (DJ Patty vs. Wout BUBBLING mix)
3) Navy Blue - Fame
4) Shane Owen - Power of love
5) Dance Nation - Living on a prayer
6) DJ Roy - Partysound of the century (RMX)
7) Cooldown Cafe - For djs only
8) DJ Friso - Popcorn king
9) Gerard Joling - Dont leave me this way
10) Jack - Blijf zoals je bent

das echt nieuw voor mij dan......

Marco V draaide vroeger in uitgaanscentrum Lunenburg. In het begin draaide die van alles wat later is ie in house gedeelte gaan staan.

In een interview met Roog laatst vertelde dat ie vroeger voor het utrechtse koor draaide en moest ie blij zijn als ie 2 house platen per avond kon draaien.

Tiesto, Michel de Heij, Ferry Corsten draaide vroeger allemaal hardcore. Ook zal het me niet verbazen als die gasten toen ze heel jong waren drive in shows hebben gehad
eXos
kom op jonge, blijven volhouden!
DJ Gerrit
hahaha lachen dit!

okay!

soms moet je gewoon doen wat het beste voor je, en wat het beste bij je past! House vind ik NOG steeds het leukste en het beste! Dit zou ik ook het liefste draaien natuurlijk! Maar soms moet je gewoonw at het beste bij je past, veel mensen hadden het ook al tegen mij gezegd dat ik met mijn techniek en presentatievermogen gewoon lekker feest dj moest worden. Zodoende ben ik begonenn in de lokale ballendisco, en tot nu toe gaat het ERG goed.

Zolang ik overal mensen tevreden kan maken en aan het lachen breng is mijn doel bereikt!(en natuurlijke flinke poen verdien :)) Ik vermaak me prima in dit genre!

peace!
Little Theseus
:D:D Geweldig Magrec!

Ervaring opdoen en beter leren publiek aan te voelen is alleen maar goed.
Vraag me alleen af of je het niet een beetje hebt afgekeken van de echte DJ Gerrit, van feestdj.com.
TranceFool
Ik snap de ophef niet echt :). Degene die het laatst lacht is Gerrit want die verdient nu flink poen. Het mag dan niet onze muziek zijn maar hij weet het wel mensen naar hun zin te maken, respect voor jou :)

en nee, dit is geen geintje....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland