return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje

magrec
18 euro!!!!!!

Zoals ik al gehoopt/verwarcht had. lang leve de sponsors!!!!
SnuggLe
Wat de neuk, MORE dj's tbc??? Hoeveel vette willen ze er neerzetten???
Miss Proximus
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel! :D
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast :D

maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? :) Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
Joep, ook hierheen?

Joep zou wel willen maar zn ouders zijn die dag 25 jaar getrouwd en vonden het nodig om die avond een feestje te geven. En de dag erna moet hij vroeg op schiphol zijn, dus hij had zowiezo niet gekunt :(

Hij mist trouwens deze zomer echt vette ....Island of mtv, extrema outdoor, dancevalley, lovefields :whip:

in de 3de persoon praten r0x :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel! :D
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast :D

maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? :) Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?

Oke, BBQ minus 1. Je HOEFT niet terug te komen naar NL josti, je mag ook daar blijven bij al die gringos ;)

Nu wil ik ook geen kaartjes voor Extrema meer voor je halen ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland