return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje

Djeebie
Zo, het was echt een topavond :cool:

Stef Vrolijk en 16 Bit Lolita's waren een goeie opwarmer. Gelukkig maar, want Stef Vrolijk was bij Deep Dish de vorige keer verschrikkelijk saai aan het draaien.

Sander Kleinenberg draaide ook goed. Aan het einde van z'n set draaide hij het nummer uit m'n sig. Heel erg vet :crazy:

Way Out West heb ik een half uurtje van meegemaakt, maar was iets te rustig vond ik. Meer muziek voor thuis, maar later ging het tempo gelukkig wel iets omhoog.

Stanton Warriors waren ook goed bezig. Ik wist alleen dat ze breaks draaiden, maar ze draaiden echt hele vette breaks. Nog een remix van Underworld - Born Slippy gehoord. Vette track!

James Zabiela. Tsja, wat moet je daar nou over zeggen. Ongelooflijk wat die man allemaal kan :eyes: Dat gesratch en geklooi met z'n effectenbak is echt heel erg vet, maar je moet er wel van houden. In ieder geval een uurtje van z'n set meegemaakt, want toen was ik z'n platenkeuze wel een beetje zat. D'r mag van mij best wel wat meer melodie in een set. Maar misschien dat 'ie dat het tweede uur nog gedaan heeft.

Als laatste nog Nick Warren. Ook erg vet hoor. Hier zat tenminste wel melodie in en later met Sander Kleinenberg back 2 back was het helemaal vet qua platenkeuze. Goeie afsluiter :)

Verder nog een hoop TA's ontmoet en gezien. Was echt een gezellige avond met Partyhardy, tijs08, High NRG (die in dezelfde studentenflat als mij blijkt te wonen :D :p), 303, Snuggle :)

Ook leuk om miss Proximus, Optimus en sndh ontmoet te hebben :)

En het scheen dat Emre ook rondliep, maar die heb ik niet gesproken. Volgende keer dan maar? :)
emre
quote:
Originally posted by Djeebie
En het scheen dat Emre ook rondliep, maar die heb ik niet gesproken. Volgende keer dan maar? :)

Ik vroeg nog aan Onno of hij wist of en waar je was ivm die Prydz remix ... wilde weten of jij ook zo uit je dak was gegaan daarop :toocool:

Ze hebben trouwens 13 woorden geleend van Steve :toothless

Reportje volgt later .. ff ontbijten :toothless
HiGH_NrG
Weer een beetje bijgeslapen.... EN WAT EEN BETER FEEST! :cool:

Lekker muziekje, leuk volk, gezellige mensen, etc etc

En leuk weer om te veel TA's te hebben gezien :p
Optimus
het was weer lachen:toothless Lekkere muziek, over het algemeen een goeie sfeer en veel TA's:D:cool: Altijd leuk:) Alleen heb Zabiela gemist, want vond het wel best in zaal 1:p
sndh
zo wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!! :eyes:
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's waren lekkere opwarmer, wel beejte eentonig. SK daarna was echt lekker. Ik ben de hele avond in de grote zaal gebleven, zeker geen spijt van, want wat vond ik Way Out West vet zeg! Supervet om Killa live te horen! En afsluiten met Mindcircus, hoe fcuking mooi!! :eek:
Nick Warren draaide lekkere set, eindelijk wat meer melodie, See Me Fall klinkt live erg super zeg! Benz & MD - Wonder is inderdaaad terecht zijn nr1, megavet!
B2B was ook super, met een heerlijke afsluiting! Beduusd en helemaal vrolijk naar huis gegaan, High NRG in de trein tegengekomen! Toen hij eruit ging bij leiden bleven we zitten, maar de trein ging maar niet weg...we maakten ons al beetje kwaad, wij eruit, gevraagd, bleek dat we moesten overstappen. Als we bleven zitten was ik in hilversum uitgekomen :nervous:
lekker vroeg thuis nog, net geslapen maar goed, nog steeds lekker moe :)

was supervet om eens veeeeel TA's te ontmoeten! Echt supervet om eens iedereen te zien, hoewel ik denk ik nog de helft niet heb gezien ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland