return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje

Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh ja, DAT was hem, en niet Snuglul!
Hobie had die verzonnen ;)

Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha!
Divine9
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen:

Ga naar El Basha!

El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen.
Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo.

Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op.
Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant

Smakelijk ;)

thx voor de tip! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha!

Try me :) Het lag eraan wie het zei, verder niet :)
xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless
Optimus
quote:
Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! :toothless

Ik herken je wel, hoor;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland