return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje

SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??

wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?

en james zabiela in het kleine zaaltje dus??

Inderdaad gewoon meteen eentje kopen! Mocht je neit gaan kan je hem ZEKER verkopen en waarschijnlijk voor meer, want dit gaat echt wel uitverkocht raken...!
AlFerox
quote:
Originally posted by tijs08
Als je er zo graag bij wilt zijn waarom koop je er dan niet gelijk 1?? 18 euro moet toch altijd wel te overbruggen zijn!

ja heb je gelijk in, maar ik moet wel ff wat mensen mee zien te krijgen. en aangezien de meesten niet zo warm lopen voor prog, gaat dat geen vanzelfsprekendheid worden
sndh
tickets binnen!! :D
iid snel kopen, niet veel geld en je kan ze zeker doorverkopen...
Donna
Alleen gaan en lekker uit je plaat Alferoxje;)

Je komt er altijd wel wat tegen ofzo,en zo niet,dan heb jij toch een solofeestje;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna
Alleen gaan en lekker uit je plaat Alferoxje;)

Je komt er altijd wel wat tegen ofzo,en zo niet,dan heb jij toch een solofeestje;)

ik weet niet wat de stokmaat van dit paard is :D maar, kan me niet voorstellen dat ie ons niet tegenkomt :D

wie gaan er nou eigenlijk allemaal?

bram, tin, harmen, ik, tijs, sander, sido..??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland