return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje

Miss Proximus
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.

Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.

Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox

whahahaha :p

één - nul! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.

Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.

Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox

whahahaha :p

één - nul! :D

Oke, krijg dit net via MSN van Josti:

quote:
··¤(`×[¤ProX - BoreD¤]×´)¤·· zegt:
heb ff een leuke reply voor je geplaatst

hihihihihihihi

En bedankt he Josta? :)

Ik hou niet minder van je hoor.........Kusje!
Kijk maar uit als je bukt bij de BBQ! :D :p
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
18 euro!!!!!!

grote flyer!

Echt super dit!!

Zo'n line-up voor die prijs! Ga morgen gelijk me kaartje halen! Word eindelijk weer eens een mooie avond in (wat ik vind) de vetste tent van Nederland! :crazy:
AlFerox
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??

wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?

en james zabiela in het kleine zaaltje dus??
tijs08
quote:
Originally posted by AlFerox
gaat dit snel uitverkocht zijn denken jullie??

wil hier op zich ook wel heen eigenlijk, maar tot wanneer kan ik dan wachten met een kaartje kopen zeg maar?

en james zabiela in het kleine zaaltje dus??

Als je er zo graag bij wilt zijn waarom koop je er dan niet gelijk 1?? 18 euro moet toch altijd wel te overbruggen zijn!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland