|
|
| Dj P.A! |
Kan inte låta bli att småreta alla här inne lite...
I morgon flyger man till Antwerpen i Belgien för att på lördag gå på
"Antwerp is Burning" med som jag ser det världens bäste dj (Armin) samt världens bäste producent (MIKE) att man dessutom får se 2 timmar extra där de kamperar ihop som bonus gör inte saken sämre. Desstom lirar ju Sven Väth, Ritchie Hawtin och Christopher Lawrence på detta Mega event för C:a 15-20000 pers.
Men ni som är i sverige/stockholm får hålla till godo med Digweed på lilla mondo....
2 dagar kvar nu.... |
|
|
| ScuL |
| antwerpen är bara 10 mil bort från mig men jag tänkte inte köra för att det e bara Armin som interessar mig :p .. vet du om det är slutsåld? |
|
|
| Dj P.A! |
| Igen aning om det är slutsålt. Vi har i alla fall bokat biljetter i förköp. Kan delvis förstå om du inte åker dit. Jamenar bor du i Holland så evenemang som detta nästa vardagsmat för dig. Dock är Antwerp is Burning Belgiens största evenemang (inomhus) på hela året om jag är rätt informerad. Lockar inte MIKE live? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ähh, blir inte ett dugg avundsjuk :rolleyes:
Själv ska man ju spendera Valborg som man brukar, dvs konstant dängfull och krypandes på nån gräsplätt. :toothless :tongue3 |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Igen aning om det är slutsålt. Vi har i alla fall bokat biljetter i förköp. Kan delvis förstå om du inte åker dit. Jamenar bor du i Holland så evenemang som detta nästa vardagsmat för dig. Dock är Antwerp is Burning Belgiens största evenemang (inomhus) på hela året om jag är rätt informerad. Lockar inte MIKE live? |
Jag tror att I love Techno i Gent är större.. men det där är bara Techno och Antwerp is burning är olika grejer ihop. MIKE live.. nja vet inte riktigt :) Ska kolla om det är slutsålt.. är nyfiken nu :)
ah. hela linan:
Main Hall:
21.00 - 22.45: big name, secret.
22.45 - 23.00: big opening
23.00 - 00.30: Christopher Lawrence
00.30 - 01.15: M.I.K.E. live
01.15 - 03.15: Armin Van Buuren
03.15 - 05.00: Richie Hawtin
05.00 - 07.00: Sven Väth
Room 1:
21.30 - 23.30: Dj Razza
23.30 - 01.30: Parisio
01.30 - 03.30: Marco Bailey
03.30 - 05.30: Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back
05.30 - 07.00: Fred Baker |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|