return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Kan inte låta bli att retas....

Dj P.A!
Kan inte låta bli att småreta alla här inne lite...
I morgon flyger man till Antwerpen i Belgien för att på lördag gå på
"Antwerp is Burning" med som jag ser det världens bäste dj (Armin) samt världens bäste producent (MIKE) att man dessutom får se 2 timmar extra där de kamperar ihop som bonus gör inte saken sämre. Desstom lirar ju Sven Väth, Ritchie Hawtin och Christopher Lawrence på detta Mega event för C:a 15-20000 pers.

Men ni som är i sverige/stockholm får hålla till godo med Digweed på lilla mondo....

2 dagar kvar nu....
ScuL
antwerpen är bara 10 mil bort från mig men jag tänkte inte köra för att det e bara Armin som interessar mig :p .. vet du om det är slutsåld?
Dj P.A!
Igen aning om det är slutsålt. Vi har i alla fall bokat biljetter i förköp. Kan delvis förstå om du inte åker dit. Jamenar bor du i Holland så evenemang som detta nästa vardagsmat för dig. Dock är Antwerp is Burning Belgiens största evenemang (inomhus) på hela året om jag är rätt informerad. Lockar inte MIKE live?
SWE_TRANCE
Ähh, blir inte ett dugg avundsjuk :rolleyes:
Själv ska man ju spendera Valborg som man brukar, dvs konstant dängfull och krypandes på nån gräsplätt. :toothless :tongue3
ScuL
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Igen aning om det är slutsålt. Vi har i alla fall bokat biljetter i förköp. Kan delvis förstå om du inte åker dit. Jamenar bor du i Holland så evenemang som detta nästa vardagsmat för dig. Dock är Antwerp is Burning Belgiens största evenemang (inomhus) på hela året om jag är rätt informerad. Lockar inte MIKE live?

Jag tror att I love Techno i Gent är större.. men det där är bara Techno och Antwerp is burning är olika grejer ihop. MIKE live.. nja vet inte riktigt :) Ska kolla om det är slutsålt.. är nyfiken nu :)

ah. hela linan:
Main Hall:
21.00 - 22.45: big name, secret.
22.45 - 23.00: big opening
23.00 - 00.30: Christopher Lawrence
00.30 - 01.15: M.I.K.E. live
01.15 - 03.15: Armin Van Buuren
03.15 - 05.00: Richie Hawtin
05.00 - 07.00: Sven Väth

Room 1:
21.30 - 23.30: Dj Razza
23.30 - 01.30: Parisio
01.30 - 03.30: Marco Bailey
03.30 - 05.30: Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back
05.30 - 07.00: Fred Baker

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden