|
|
| Smekbar |
| quote: |
Valborgsfirande i Pildammsparken den 30 april.
Välkommen till ett annorlunda valborgsfirande där urgammal tradition möter nya trendiga inslag. Det blir sedvanlig majbrasa och körsång, men också en specialkomponerad ljus- och musikinstallation, signerad av Malmös lokala house och techno hjältar Niklas & Henrik från house gruppen Air Bureau och techno akten Headroom. Ljus- och musikinstallationen blir en avslappnad mental resa i surroundeffekternas och samplingarnas förlovade land. Ljuset kommer att programmeras av Johan Moritz.
Valborgsfirandet avslutas med en exklusiv tvåtimmars livespelning av Sveriges största trance export Son Kite som för kvällen har slagit sina påsar ihop med house akten Minilogue. Det blir ett exklusivt set där Minilogues sköna house sväng kommer att kombineras med Son Kites lite hårdare trance gung.
Tid: Kl 19.00-24.00
Plats: Tallriken (Den stora runda platsen mitt i parken)
Program
19.00-21.00 Pic nic och korvgrillning
21.00-21.10 Vårtal av Gonza Blatteskånska
21.10-21.30 Körsång och braständning
21.30 Ljud och ljus föreställning
21.45-24.00 Konsert med Minilogue och Son Kite
|
verkar najs.. gratis dessutom tydligen.. kan tyvärr inte själv eftersom jag redan har planer, men har ni inte sett Son Kite live innan bör ni defenitivt dra dit. Headroom är förövrigt sveriges överlägset grymmaste technoproducenter för tillfället, så de är också något att uppleva (om de nu spelar, framgår ju inte riktigt...) |
|
|
| Funfrock |
var nån som påstod att det skulle bli dåligt väder på fredag :(
iofs det är det alltid på valborg |
|
|
| CJ InterCity |
jag drar dit med 1 polare. vore kul att träffa någon från SWETA också :)
om ni ser killen på bilden nedan, kom fram till honom för det är jag :p
(ska ha samma blå skjorta på mig också)
 |
|
|
| Producer |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag drar dit med 1 polare. vore kul att träffa någon från SWETA också :)
om ni ser killen på bilden nedan, kom fram till honom för det är jag :p
(ska ha samma blå skjorta på mig också)
|
Jag lovar, om jag ser dig så ska jag hojta :-D Jag ska dit med ett helt gäng folk :) |
|
|
| sztation |
lite bilder från valborg.
förberedelser på morgonen:
schysst view från balkongen precis innan man gick ner o hoppade.. lite suddiga bilder av nån anledning :crazy: :
på väg dit så undrar man varför det inte är såhär varje kväll där nere :

EDIT: fixat |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|