return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Flytta hemifrån! (dekoration m.m)

keddo
Jepp, på lördag smäller det, ska flytta hemifrån :D. Sitter just nu och glor på room service och blev lite inspererad :toothless.
Kollar runt efter lite sköna grejer att inreda stället med. (har typ inget att ha på väggarna, och inte mycket att ha på marken heller för den delen :p) skulle uppskatta alla tips jag kan få om någon skön sida / affär som säljer afficher, tapeter (gärna med nån lite "psykadelisk" känsla, eller nån stor fet bild från en livespelning t.ex.) alltså där dom säljer lite orginella prylar som man kan få stället att ha en soft känsla ... :)

kan vara vadsomhelst t.ex. någon skön slags belysning ni sett för nån tid sen. (men då menar jag inte nån tråkig, grå lampa från ikea eller så)

tack på förhand! :)
Dioxys
ett tips är ju att inte ha förmkt kanske.. lovar att du tröttnar på det efter ett tag :) men en polare till mig har en rätt cool grej i sovrummet..

är som camouflagenät han satt upp i taket.. sa att det var grymt billigt köpt på ÖB :) själv har jag 1 backdrop från spacetribe (köpt på saturn return, finns att köpa på en hel del andra ställen med)

det blir rätt schysst ändå, har den rätt markerad på väggen typ :)
Laszlo
Spring ner till Eko och köp en stor tom ram. Typ 120x80 cm eller något likande. Sedan ramar du in alla biljetter och flyers från fester du varit på (och ENDAST fester du varit på) - det är en given sak på väggen hos alla clubbhoppers :) Det passar överallt, oavsett resten av dekoration/inredning i rummet.

Såhär såg min ram ut för någon månad sedan (än så länge ganska tom, men tids nog kommer jag fylla den :) Har även ett par 3-4 flyers ytterligare som jag inte satt dit.

keddo
huaa, kan inte sova :rolleyes: blev för mycket kaffe ikväll

dioxys: nää .. antar att man inte ska överdriva, men vore ju lite fixa nåt kul iallafall :)

skön ideè lazlo .. synd att det inte blivit mycket fester på senaste för min del (pga olika orsaker) :(

tack för förslagen än så länge :)
Funfrock
quote:
Originally posted by Dioxys
är som camouflagenät han satt upp i taket.. sa att det var grymt billigt köpt på ÖB :)

en varning är att dem oftast luktar förjävligt. möjligt att det går att få bort genom att trycka in hela skiten i tvättmaskinen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden