return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Flytta hemifrån! (dekoration m.m)

Laszlo
quote:
Originally posted by n0bben-
en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka

:p

hmmm...groggvirke till en back öl? :p

Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste.
Dioxys
quote:
Originally posted by Laszlo
hmmm...groggvirke till en back öl? :p

bo i korridor med ett litet rum på 17 kvadrat

välkommen till min värld :)

själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob :) det är mitt rum det! :D
jofawe
quote:
Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste.

Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? :)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? :)

hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat :) Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo :)

quote:
välkommen till min värld

själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob det är mitt rum det!

fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme
jofawe
quote:
hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat :) Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo :)fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme

ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =)

Jag har inte fattat det där med att inreda smart.. jag har förtusan en hel vägg här som är tom :(

måste köpa lite nya möbler, är inte alls nöjd med min tvyhlla osv...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden