|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by n0bben-
en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka
:p |
hmmm...groggvirke till en back öl? :p
Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste. |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmmm...groggvirke till en back öl? :p
bo i korridor med ett litet rum på 17 kvadrat |
välkommen till min värld :)
själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob :) det är mitt rum det! :D |
|
|
| jofawe |
Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste. |
Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? :) |
hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat :) Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo :)
| quote: | välkommen till min värld
själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob det är mitt rum det! |
fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme |
|
|
| jofawe |
hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat :) Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo :)fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme |
ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =)
Jag har inte fattat det där med att inreda smart.. jag har förtusan en hel vägg här som är tom :(
måste köpa lite nya möbler, är inte alls nöjd med min tvyhlla osv... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|