|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nu is het of je hebt 3 punten, of 0.....dan wordt het een hapslikwegcompetitie...zou echt zonde zijn. |
Een cameraman hoeft zeker niet te leren lezen he? :p
Je kunt best 1 of 2 punten halen volgens dat voorgestelde systeem:
| quote: |
Het idee van Blatter is om bij een gelijkspel na negentig minuten strafschoppen te gaan nemen. De winnaar krijgt een extra punt (totaal dus twee punten) en de verliezer behoudt het ene punt van het gelijke spel. Blatter zegt open te staan voor andere suggesties.
|
Ik vind het trouwens ook niks, en kan me echt niet voorstellen dat het er door komt. |
|
|
| Jesse |
| een wedstrijd beslissen op penalties is ook geen echte graadmeter voor de prestaties op het veld. Dat is gewoon een kwestie van geluk. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Een cameraman hoeft zeker niet te leren lezen he? :p
|
mwhehem, ik lees hier op TA altijd de helft van de post. :)
In 99% van gevallen is het toch alleen maar geouwehoer, maar bij dit onderwerp dus niet. :p
Wij lezen heel veel trouwens, we hebben een strak draaiboek dus ik ken wel lezen :p |
|
|
| Ding Chavez |
| Zou wel goed zijn voor de nlers, beetje penalties oefenen na zo ongeveer iedere wedstrijd :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwhehem, ik lees hier op TA altijd de helft van de post. :)
|
Dus daarom praat je zo ontzettend veel poep op dit forum. Omdat je niet alles goed leest en dus als een kip zonder kop lult.
Oke, weten we dat dus ook weer! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|