return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
3 Jaar ASOT *live*

TranceZoner
Wil er wel heel graag bij zijn, heb nl nog steeds heimwee naar het bootje:( :( :( :D ;)

Maar zoals iemand al zei ga ik niet weer 37.50 Pleuro betalen om naar A'dam te komen en 's morgens weer vet lang wachten op de trein:(

Of misschien heb ik zin om wel met de auto te gaan, maaar die kans acht ik wel erg klein, eerlijk gezegd...
MaGiK54
quote:
Originally posted by TranceZoner

Of misschien heb ik zin om wel met de auto te gaan, maaar die kans acht ik wel erg klein, eerlijk gezegd...

Als je een auto tot je beschikking hebt, zou ik lekker met de auto gaan. Lekker belangrijk of je wat kan drinken of niet, zal toch wel een gezellig avondje worden.
djdavid
quote:
Originally posted by MaGiK54
Als je een auto tot je beschikking hebt, zou ik lekker met de auto gaan. Lekker belangrijk of je wat kan drinken of niet, zal toch wel een gezellig avondje worden.

idd, ga dan ook snel ff een autootje regelen voor de 24e juni. panama is echt een coole locatie! dat heeft tiesto met z'n invited feestjes wel bewezen:D
BaRTeZ
ahh kijk aan, dat klinkt als een relaxed feestje :)

tis te hopen dat het net zo tof wordt als ASOT 100, maar dan wat langer :)

en ideaal dat het door-de-weeks is, komt die OV weer mooi van pas :D
Tim81
Waar kunnen de kaartjes worden gehaald...? Want hier zijn we natuurlijk zeker weer bij!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland