return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)

TOR
quote:
Originally posted by SnuggLe
In aansluiting op die Sensation thread:
Kijk, dit vind IK dus echt kansloos! Je betaald 70 euro voor een kaartje van een dik vet groot feest in de buitenlucht met wereld dj's, ga je de hele dag maar in 1 tent staan (en dus alles van de rest van het vette feest missen) en een paar DJ's bekijken die je nog op veel en veel meer plaatsen kan zien voor veel minder geld.
Hoe ver kan je gaan/blind kan je zijn.

Maarja, het zal wel. Veel plezier in die tent in ieder geval :)
Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het raarrrrrrr

dat is toch jouw probleem niet?

waarom menen sommige mensen altijd dat ze anderen "het licht" moeten laten zien?!

iedereen luistert toch naar wat hij of zij graag hoort en het beste gevoel bij krijgt. let op mijn woordkeuze: GEVOEL. geen enkele muziek is beter dan de andere, het gaat om het gevoel dat die muziek bij iemand teweegbrengt. en dat zal bij iedereen anders zijn.

als je je goed voelt bij de Armada sound, ga je naar de Armada tent.

muziek heeft niets te maken met "beter" en "slechter", het gaat om het gevoel. en als je nou geen zin hebt om Hybrid te zien, doe je dat gewoon niet. het is toch geen morele verplichting of zo?!

zelf zou ik bv. wel es naar Hybrid gaan kijken, maar als iemand anders dat niet wil, kun je die toch niet verplichten, ook al vind je hen zelf een meester in hun genre.
SilentEagle
:nervous: Tof spelletje verbal tennis. :eyes:
djcresto
Over smaken valt nu eenmaal niet te discussieren, zoals tor zegt, de smaak dat is een gevoel. Het is zoals verliefd worden, dat heb je ook niet in de hand, das ook een gevoel. En niemand zal me dan kunnen zeggen op wie of op welke muziek ik verliefd moet worden.
Jasperovitsj
Ik wil hier nu Snuggle niet verdedigen aangezien ik zijn woordkeuze ook niet echt sympathiek vind, maar kan het niet zijn dat hij eigenlijk gewoon bedoelt dat het vreemd is om 70€ te betalen voor een event met 150 dj's en dan toch alleen te gaan zien naar dj's die je al 10 keer daarvoor gezien hebt - voor minder geld dan ook nog? Dat terwijl je voor die 70€ een hoop andere dj's kunt zien die je anders waarschijnlijk nooit zou zien...

Allé, ik oordeel hier niet hé, ik dacht gewoon dat hij dat bedoelde in plaats van een veroordeling van muzieksmaak enzo...maar ik zit hier nog maar 2 weken, misschien mis ik gewoon iets...
pooley
Das persoonlijke keuze dus STFU :)
Zijn u zakes ni wa andere mensen willen zien met hun geld.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium