return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 
Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)

Freezel
quote:
Originally posted by TOR
man man, net een paar foto's gezien van JP.. moet toch een ongelooflijk vet feest zijn geweest :eyes:

We zeiden het van te voren al ;)
Myst3ria
Hi everyone, net een uurtje wakker nu, en gisteren het feestje van mn leven meegemaakt :D

Dj's die ik voor een tijdje aan het werk gezien heb waren Markus Schulz, Armin, John Digweed, Misja Helsloot, Rank1 en Marco V.
Voor de rest overal nog wat stukskes meegepikt :)

Hoogtepunten van de dag waren voor mij:
Markus Schulz en Marco V, omg wat een setjes dat die mannen hebben neergezet, respect :eyes:
De bloemen die ze per heli dropten boven de hele weide.
Het feit dat de weide gevuld was met volk, maar dat je toch genoeg ruimte had om te dansen en je naar de andere stages en tenten te begeven.

Carl Cox plus lasershow heb ik gemist, zijn een beetje vroeger vertrokken aangezien we nog een hele reis voor de boeg hadden (btw thanx FredNova om gisteren chauffeur van dienst te zijn voor ons vijven, respect)

T was gisteren dus echt een feestje om nooit meer te vergeten, en zeker voor herhaling vatbaar ;)

Grtz
MaGiK54
quote:
Originally posted by Myst3ria

Carl Cox plus lasershow heb ik gemist, zijn een beetje vroeger vertrokken aangezien we nog een hele reis voor de boeg hadden (btw thanx FredNova om gisteren chauffeur van dienst te zijn voor ons vijven, respect)

Wtf jullie hebben dan helaas het HOOGTEPUNT van D.V. gemist. Van 21:00 tot 23:00 boven op de rotsen gaan zitten bij de tent chill on the hill. 21:30 Cox begint te DJ'en en te MC'en. De beste man laat weer eens zien dat hij gewoon één van de beste DJ's is op de wereld. Wat een show maakt die man er elke keer van, vette techno maar niet te hard deze keer, weer lekkere funky sferen er doorheen, heerlijk dus. 22:00 het is eindelijk donker, lasers gaan aan en die waren :eyespop: Vervolgens om 22:30 heeeeeeeeeeel erg mooi vuurwerk.

De combinatie van op de heuvel zitten, +/- 20.000 man onder je te hebben staan, Cox die draait en mc't, lasers die aanstaan en er een lading vuurwerk de lucht in wordt geschoten is toch wel onvergetelijk en één van mijn mooiste partymomenten. Ben niet snel stil op een feest, aangezien ik inmiddels toch alles wel heb gezien, gehoord en heb meegemaakt in partyland, maar om 22:30 was ik sprakeloos :eyespop:

Met dank aan JP die wederom erg mooie foto's heeft gemaakt:
Myst3ria
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wtf jullie hebben dan helaas het HOOGTEPUNT van D.V. gemist.

That was not my call he, ik was niet diegene die dat heel stuk nog terug moest rijden (best wel lang, vier en een half uur in de auto);)
Heb er wel enkele pics van gezien jah, leek me inderdaad vet. Maar ondanks dat ik Carl Cox gemist heb, heb ik me toch geweldig geamuseerd, ben er nog altijd van aan het bekomen :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Myst3ria
That was not my call he, ik was niet diegene die dat heel stuk nog terug moest rijden (best wel lang, vier en een half uur in de auto);)
Heb er wel enkele pics van gezien jah, leek me inderdaad vet. Maar ondanks dat ik Carl Cox gemist heb, heb ik me toch geweldig geamuseerd, ben er nog altijd van aan het bekomen :D

Op zich logisch dat jullie eerder zijn weggegaan, gezien de rit die jullie nog moesten rijden, maar het is wel errug jammer dat jullie dit hebben gemist ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium