|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
je vergeet één belangrijk ding, nl de waarborg en dat durft wel al es hoog oplopen |
Inderdaad e pittig detail over't hoofd gezien :o :rolleyes: Heb m'n pa da m'ne pa toen late doen, dus moest er mij nie te veel van aantrekken, just zien dat de voiture heel terug geleverd werd, klein kunstje.. :p |
|
|
| Kaidreas |
ik vind een busje nog altijd een van de betere ideeen, maar wie rijdt er? wat zijn de kosten maar nog belangrijker.
is er een busje vrij tis vakantie e dudes, gemoet da verschrikkelijk vroeg reserveren, of tis te laat. alle hang er ook af bij wat ge da doet, seg ma de speed-colli (ofzoiets) verhuren die ook geen busjes tegen degelijke prijs? |
|
|
| SnuggLe |
D'r zouden misschien wat mensen met mij mee kunnen rijden vanaf Den Haag, ik ga wel met de auto. Dat is dus heen/terug Den Haag. En als je het heeeeeeeeeeeeeeeee lief vraagt en heeeeeeeeeeeeel lief bent wil ik ook nog wel onderdak bieden aan wat buitenlandse TA's, mits de Duitsers/canadezen/zweden/fransen/amerikanen die komen je niet voor zijn :)
Volgensmij wordt dit na Tiesto in COncert de grootste meeting. Maybe wel groter dan de 55 op TiC :D
Wordt echt een keivet feest! |
|
|
| pooley |
Hey vriend :)
Waar meeten al die TA'ers?
Is er een lijst / thread ofzo van? |
|
|
| eieregooie |
| Neej joh, isset nog veel te vroeg voor... Ik gaat ook met de voiture iig :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|