return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Armin van Buuren @BBC RADIO 1 (essential mix)

Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ik vind niet dat het tegensteekt, net omdat die mensen zoveel promo's en cdr's krijgen. de playlist is altijd wel anders

Misschien heb ik het ni goed uitgelegd, ik vind totaal ni dat armin tegensteekt, integendeel... maar wat tegensteekt zijn de freaks (ik heb het op geen enkel beta by the way) die elke set per se moeten hebben "omdat het armin is." Iemand die elke week naar ASOT luistert is géén freak (tenzij die persoon geilt op de stem van armin natuurlijk) want het is waarschijnlijk dé plaats om de beste nieuwe tracks te horen.
Het draait allemaal om de uitdrukking "omdat het armin is" maar ik kon evengoed tiesto of wie dan ook zeggen.
Hem goed vinden omdat hij goede plaatjes draait is begrijpelijk (en een beetje logisch), maar de plaatjes die hij draait goed vinden is debiel en hypocriet, maar zulk gedrag heb ik nog nooit van een beta gekend (wel op ta hoor) dus kom ni af met mij slaag te geven of mij te negeren zaterdag hé.
TOR
lol, zal ik zeker niet doen hoor :)

je hebt wel gelijk wat betreft die freaks. de track zelf is belangrijk, niet wie hem gemaakt heeft of wie hem draait.

als ik een nummer van Mike slecht vind, zal ik dat ook zeggen (gebeurt zelden, maar kom).
Kaidreas
och tis toch allemaal nie erg zekerst, trouwens er is niets mis mee met een freak te zijn ze. :D en ik kan het weten, en nog een iemand hier denk ik :D
ma het is natuurlijk wel een beetje weird om te zeggen alleen de platen die hij draait vind ik goed.
ik luister bv niet elke week naar asot.. omdat inderdeed dan hoor je elke week hetzelfde ongeveer. er is wel een verschil in de set van armin, van december en bv een van april of mei.
maar inderdeed wild fire, ik begrijp wat ge bedoelt, maar ik volg anders bouyant zen stelling ook wel wat, je komt bijna in elke thread super negatief over.
always look on the bright side of life :D
Wildfir3
Ik erger me gewoon een beetje aan al het 'fanatieke' gedoe hier... het zal wel aan mij liggen, maar soms komt het enorm meeloperig over somehow... zo van 'ik moet hier is tonen hoeeeeeeee hard ik toch wel van trance en/of een bepaalde dj hou'

En dan ga ik idd commentaar geven. Als ge wilt da ik normaal doe, doe dan zelf normaal. Bovendien is het gewoon een feit dat ik NIET snap wat iedereen zo fantastisch vindt aan armin/markus/perry etc... Ok ze kunnen misschien goed zijn, maar ik stoor me aan het verafgodings gezever derrond.

Nuja, nu zal ik wel alweer op teentjes getrapt hebben, maar 'k zeg tenminste wat ik denk, u at least have got to appreciate that ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Wildfir3

Nuja, nu zal ik wel alweer op teentjes getrapt hebben

AUW:whip:

:p :p :p

nu weet ik waarom mijn ene teen volledig blauw ziet :haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium