return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Ifpi Op Heksenjacht

DeZmA
yeee

Juist ff iedereen verwittigen dat ifpi op heksenjacht is, ik ken al een heel aantal mensen die beleefde doch dringende verzoeken gekregen hebben mp3's van hun site te verwijderen. Ik heb het ook zitten, 2 dagen geleden mail gehad van directeur van ifpi omdat ik 2 DJ MIXES VAN MIJZELF op mn site staan had. Dikke BS dus aangezien deze mixes niet boven 112kbs komen en nooit volledige versies zijn. Zelfs internationals zoals surgeon en wittekind ed zetten mixes op hun sites. Bende zieligaards echt. Be prepared...

Je kan alles lezen op mn site
http://users.pandora.be/dezma
Bij de downloads sectie.
Tiger777
Wa's da nu voor de zever? wie is IFPI eigelijk...ik ken ze niet :conf:
DeZmA
www.ifpi.be
Nabistai
quote:

IFPI Belgium is de vereniging die de Belgische muziekproducenten vertegenwoordigt. Haar leden bezitten de rechten op ongeveer 95% van de op Belgisch grondgebied verdeelde en/of verkochte geluidsdragers.

En toch nog nooit van gehoord...

...tenzij, is dit misschien de nieuwe naam van de gefusioneerde Sabam en nederlandse vereniging? (geen zin om die bekakte site te lezen)
DeZmA
ok here we go

quote:
IFPI Belgium is de vereniging die de Belgische muziekproducenten vertegenwoordigt. Haar leden bezitten de rechten op ongeveer 95% van de op Belgisch grondgebied verdeelde en/of verkochte geluidsdragers.

De opdrachten van IFPI Belgium zijn:

- het bestrijden van muziekpiraterij in al zijn vormen;

- het bevorderen van de waarde van muziek in de samenleving, zowel in het sociaal, economisch als het cultureel leven;

- het bevorderen van een redelijke toegang tot de markt en het streven naar aangepaste auteurswetten;

- het verstrekken van informatie over de werking van de muziekindustrie in het algemeen en van haar leden in het bijzonder.
De leden van IFPI Belgium zijn tevens lid van het IFPI Secretariaat in Londen, dat wereldwijd meer dan 1400 muziekproducenten vertegenwoordigt.

Hopelijk krijg ik niet de doodstraf om dit van hun site te rippen.
Vandeweek meerdere gevallen van brieven en mails ivm livesets gehoord. Anyway als ge mij niet geloofd gaat het wel zien hoor
:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium