return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Boka Ronski Speed?

Sorrow
Arrangörer, se hit!

Jag fick just hem promon på Ronski Speeds nya E.O.S. (för övrigt precis hur bra som helst, för dem som inte hört den). Hursomhelst, i utskicket följde med ett reklambrev, i vilket möjlighet gavs att boka Ronski Speed, en av Europas hetaste DJ's just nu, till specialpris under hans promotour.

Iom mina egna kopplingar till Euphonic slänger jag in mig själv i paketet GRATIS om intresse finns. Har ni inte hört mig finns upplagor av mitt radioprogram likväl compilations och mixtapes, samt (hoppas jag) lovord från de som hört mig spela? ;)

Om någon är intresserad av Ronski Speed ( och ev. Sorrow då ), vid detta specialtillfälle, hör av er till mig här för mer info.

Mvh

/JP aka Sorrow
SteveTranz4ever
Spelar han bra då ? Vi har ju haft en del diskussioner ang. personer som producerar att alla kan inte spela fast än dom kan prodda bra som fan... :)
Sorrow
Oh, ja.. Han är jävligt duktig som DJ. Han ger ju tom ut egna compilations.. Bland de mer uppmärksammade faktiskt.. :)

Har redan fått mail av intresserade promotors, så passa på.. ;)
Kongo_kim
Han är ju en bättre Dj än vad han är producent tycker jag.
Kommer ihåg hans Trancend set på TAW. absolut bland det bästa jag hört
dbl
skulle ju va trevligt att få hit honom... har 50spänn i fickan nu... räcker det eller??? hehe :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden