|
|
| Sorrow |
Arrangörer, se hit!
Jag fick just hem promon på Ronski Speeds nya E.O.S. (för övrigt precis hur bra som helst, för dem som inte hört den). Hursomhelst, i utskicket följde med ett reklambrev, i vilket möjlighet gavs att boka Ronski Speed, en av Europas hetaste DJ's just nu, till specialpris under hans promotour.
Iom mina egna kopplingar till Euphonic slänger jag in mig själv i paketet GRATIS om intresse finns. Har ni inte hört mig finns upplagor av mitt radioprogram likväl compilations och mixtapes, samt (hoppas jag) lovord från de som hört mig spela? ;)
Om någon är intresserad av Ronski Speed ( och ev. Sorrow då ), vid detta specialtillfälle, hör av er till mig här för mer info.
Mvh
/JP aka Sorrow |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Spelar han bra då ? Vi har ju haft en del diskussioner ang. personer som producerar att alla kan inte spela fast än dom kan prodda bra som fan... :) |
|
|
| Sorrow |
Oh, ja.. Han är jävligt duktig som DJ. Han ger ju tom ut egna compilations.. Bland de mer uppmärksammade faktiskt.. :)
Har redan fått mail av intresserade promotors, så passa på.. ;) |
|
|
| Kongo_kim |
Han är ju en bättre Dj än vad han är producent tycker jag.
Kommer ihåg hans Trancend set på TAW. absolut bland det bästa jag hört |
|
|
| dbl |
| skulle ju va trevligt att få hit honom... har 50spänn i fickan nu... räcker det eller??? hehe :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|