|
|
| Jasperovitsj |
Sinds vanmiddag staan er een paar Push updates op www.bonzaimusic.com. Eén daarvan is een pop-up waarin je fragmenten uit elke track van Electric Eclipse kan beluisteren en waar Mike persoonlijke commentaar bij elke track geeft. Er staat in het video-archief ook een nieuwe videoclip, en niet van de minste: Push live @ I Love Techno 2001 !! :eek: :eek:
Ik was er toen bij die avond, het was net de dag van mijn verjaardag en dan zo'n live-act, ongeloofelijk! Als ik het nu terugzie en hoor gaan mijn nekharen spontaan terug overeind staan en lopen de koude rillingen over mijn rug...
En door die video krijg ik nog meer zin in AIB!!! :eyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er staat in het video-archief ook een nieuwe videoclip, en niet van de minste: Push live @ I Love Techno 2001 !! :eek: :eek:
Ik was er toen bij die avond, het was net de dag van mijn verjaardag en dan zo'n live-act, ongeloofelijk! Als ik het nu terugzie en hoor gaan mijn nekharen spontaan terug overeind staan en lopen de koude rillingen over mijn rug...
En door die video krijg ik nog meer zin in AIB!!! :eyes: |
indeed kippeveeel :crazy: |
|
|
| Gladius |
| seg ik wil die cd album van Airwave bestellen, maar die is atm out of stock. Moet ik mijn bestelling toch confirmen? en zo ja, hoe lang kan da dan duren? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|