return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
varför just trance?

CJ InterCity
jag antar att de flesta här tycker att trance är den bästa musikstilen (mig inkluderad;) ) men vad fick er att börja tycka om den här typen av musik?

jag hade aldrig ens vetat vad trance är för något om jag inte haft en tysk flickvän för 3 år sedan som råkade vara galen i PvD :toothless
dbl
ingen aning... hörde någon låt och gillade det bara
RebeL9
för att det mesta annat är så jävla dåligt ;-)
Cloudburst
Har alltid haft en förkärlek för den elektroniska musiken helt enkelt... ;)
OracaZ
säger bara sommarn 93 =) radio Age Of Love - Age Of Love (Jam & Spoons Watch Out For Stella Club Remix) den tog mig direkt.. sen dess har det vart elektronisk musik .. 95 va det happyhardcore =( dör.. 96 va det lite prodigy o sånt.. dock så tycker jag melodic trance`n börjar bli riktigt usel nuförtiden..visst släpps det ett o annat bra..men inte alls som 98/99/00 ....då va det mycket mycket bättre =).. men varför vi gillar musiken?..alla är olika =) vissa e svarta..vissa är bruna..vissa vita oxo... vissa gillar hårdrock..vissa hiphop..vissa trance.. vissa är skitfolk..vissa är bättre... jag tillhör de som lyssnar på trance...brun..och är Bättre! =) kramispotatis! kamelerna strikes back

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden