return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Rippa streams med usr/pw?!!?

ColinZeal
Betalar för di.fm o skulle inte ha nåt emot att rippa strems i 128 istället för bara 96 som idag.
Finns det nån bra plug-in till winamp 2.x där man kan rippa med username o password?

Om det finns till andra versioner av winamp så tipsa om dom också men jag är mest intresserad av 2.x.

Kör förövrigt "stream ripper" just nu till 2.x
Vizay
vet inte men du kan ju alltid använda ett ljudbehandlingsprogram såsom wavelab eller coolEdit...

sen som inspelningskälla så väljer du bara "wave out" å sen ere bara å trycka på record när streamen e igång :)

se dock till å stänga av alla ljud på msn och mirc osv eftersom dom också spelas ut i "wave out" :)
ShyTrance
jag brukar använda total recorder när jag recordar nått från någon stream :) d e skitbra, o så kan man sätta datum o tid när man vill recorda nått t.ex. :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by ShyTrance
jag brukar använda total recorder när jag recordar nått från någon stream :) d e skitbra, o så kan man sätta datum o tid när man vill recorda nått t.ex. :)

Precis vad jag tänkte föreslå. Ripper det som spelas i din dator oavsett password på winamp eller inte hehe. Använder det när jag spelar in mina live-shows och sånt :)
Dioxys
jupps, samtidigt som du inte behöver oroa dig för msn ljud å liknande :) total recorder är bäst imo :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden