|
|
| ColinZeal |
Betalar för di.fm o skulle inte ha nåt emot att rippa strems i 128 istället för bara 96 som idag.
Finns det nån bra plug-in till winamp 2.x där man kan rippa med username o password?
Om det finns till andra versioner av winamp så tipsa om dom också men jag är mest intresserad av 2.x.
Kör förövrigt "stream ripper" just nu till 2.x |
|
|
| Vizay |
vet inte men du kan ju alltid använda ett ljudbehandlingsprogram såsom wavelab eller coolEdit...
sen som inspelningskälla så väljer du bara "wave out" å sen ere bara å trycka på record när streamen e igång :)
se dock till å stänga av alla ljud på msn och mirc osv eftersom dom också spelas ut i "wave out" :) |
|
|
| ShyTrance |
| jag brukar använda total recorder när jag recordar nått från någon stream :) d e skitbra, o så kan man sätta datum o tid när man vill recorda nått t.ex. :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
jag brukar använda total recorder när jag recordar nått från någon stream :) d e skitbra, o så kan man sätta datum o tid när man vill recorda nått t.ex. :) |
Precis vad jag tänkte föreslå. Ripper det som spelas i din dator oavsett password på winamp eller inte hehe. Använder det när jag spelar in mina live-shows och sånt :) |
|
|
| Dioxys |
| jupps, samtidigt som du inte behöver oroa dig för msn ljud å liknande :) total recorder är bäst imo :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|