return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Soundforge

DJ Pat-B
Ik zoek het programma soundforge. Je weet wel dat sample programma. Weet iemand waar ik een volledige versie kan krijgen.
Of een demo versie, maar dan wel met een crack erbij.
Alvast heel erg bedankt,

Groeten,
Henkie_henk
Check check

moe je daar ff paar van die search engines gebruike..

ow ja voortaan geen warez meer requesten..

dat julie t wete.. t kan wel als je t in een thread doet.. maar n iet waarbij de request het onderwerp is ;)

je kan het natuurlijk altijd op irc chan van ons vrage :)
Eye-Riz
heb het volgens mij wel voor je, soundforge dus.
pm ff...

Heb een vraagje Henkie: waarom mogen er geen warez-threads meer geopend worden (en voor de duidelijkheid, voordat ik meteen zo'n laag krijg zoals Dago: ik weet het gewoon niet, en daarom vraag ik het dus ;))
Henkie_henk
Nou warez stuff blijft illegaal.. t werd meestal wel oogluikend toegelaten.. maarja je moe toch erges een keer een linetje trekke..

Swamper (en dus ook het board ;-) kan erdoor in de problemen komen..

Als er direct (zoals hier) om warez gevraagd wordt mag het dus niet.. deejze wordt dus ook zo geclosed.. (helaas)

Maar als het in een thread tussedoor gevraagd wordt en afgehandelt wordt in pm style (zoals jij doet irisje.. ist toppie)

Eigenlijk is die anti warez rede hetzelfde als de full albums reden..

opzich best logisch toch?? :)

Albums worden nog net ietsie meer toegelate btw.. alleen niet alst gejat wordt van bijv rmf..

En dat is waarschuwing 2 voor jou eye-riz..
Eye-Riz
ikke snappen, dankje! ;)
(alleen die waarschuwing: wat gebeurt er als ik er drie heb? kom je dan langs? hihi! mag hoor, maar dan wel vanavond (gastenlijst?)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland