return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
`

TranceFool
quote:
Originally posted by Rudy

Ja, maar die kerel heeft tenminste wel een eigen mening, en durft ook voor die mening uit te komen..............!

..........en dan blijkt dat veel mensen jou niet mogen
Rudy
quote:
Originally posted by TranceFool

..........en dan blijkt dat veel mensen jou niet mogen

Nou niet zoveel als je denkt gast! Het zijn er een aantal! En die gaan lekker hard lopen blaten, zodat mensen die sowieso geen mening hebben lekker meelopen en zich ook tegen mij keren!
Maar er zijn er ook een aantal die wel dezelfde mening hebben als ik, maar die durven er niet voor uit te komen omdat ze anders kapot worden gemaakt! Ik noem geen namen, maar er zijn er sowieso een stuk of 5! En dat is uitermate triest, dat je hier niet gewoon kan zeggen wat je wil zeggen zonder dat je kapot wordt gemaakt!
Maarja, we zullen maar niet weer gaan teruggrijpen op de thread die gelukkig al op de 3e pagina staat! We waren namelijk net op de weg terug!
Jukx
quote:
Originally posted by Rudy

Nou niet zoveel als je denkt gast! Het zijn er een aantal! En die gaan lekker hard lopen blaten, zodat mensen die sowieso geen mening hebben lekker meelopen en zich ook tegen mij keren!
Maar er zijn er ook een aantal die wel dezelfde mening hebben als ik, maar die durven er niet voor uit te komen omdat ze anders kapot worden gemaakt! Ik noem geen namen, maar er zijn er sowieso een stuk of 5! En dat is uitermate triest, dat je hier niet gewoon kan zeggen wat je wil zeggen zonder dat je kapot wordt gemaakt!
Maarja, we zullen maar niet weer gaan teruggrijpen op de thread die gelukkig al op de 3e pagina staat! We waren namelijk net op de weg terug!

hmmmmzz....
het heilige boontje aan het woord :rolleyes:
Dj Alpha
Daar gaan we weer.. :p :rolleyes: :cool:
Antiphus
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat Meheheheeeeeeeeeeeehhheeeeee :D Sukkel:cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland