|
|
| Henkie_henk |
Mmmmmmmmja.. tis alleen wel techno..
ach wel lachen om nu te zeggen.. ja ik ga der heen en er morgen ook heen te gaan.. (netzoals met me vakantie) kijke over bartje mee wil.. ik zal wel zeggen dat t toch meer tegen trance aanlight hehe :p Anders moet ik lopen in me eentje en das ook zo wat
Ah weet nie of ik zon echt techno feest wel kan waardere.. :conf:
was da ene feest op oud en nieuw?? daar gak nog heen en die te ook.. nou da zijn er 2 waarbij ik ook kom.. (plz god.. *ff afkloppen alles*) |
|
|
| Eye-Riz |
Dan zorg je toch dat je naar Utrecht krost, daar om een uurtje of twaalf bent zodat je in een klein clubje UP et MOI :D kunt horen trancen!!!!!! Joechei! :clown:
De Swing, aan de Oudegracht, wij draaien daar van rond 12 tot uurtje of 3.... En het is tot 08.00 uur open, dus geen problemen met OV!!! Kunt gewoon de eerste terug nemen! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ow ik wilde zaterdag lkkr naar "the q" in zwolle.. maarja..21.. mooi man
|
Je komt er wel in, das niet zo moeilijk. Een paar lui die altijd met ons meegaan zijn ook nog maar 19. Die komen er ook gewoon in..
| quote: |
Misschien ff die disco in apeldoorn checken..
|
Plaza di Christo!! GEEN HOL AAN. Nog erger dan de plaatselijke disco.
| quote: |
En volgende week was k eigenlijk wel van plan om naar "zak" te gaan.. |
Niet doen , kunt beter naar de Index gaan, maar dat heb ik je gister ook al proberen uitteleggen. Damn, Zak is voor kinderen, Index is voor de echte doorstampers!!!! Trust Me on this 1. Ik ga al jaren naar Index en Zak en Index is echt beter!!!!!!!!!!
GReeTZ |
|
|
| Miss Proximus |
Komop Henkie...kom ook naar Awakenings! vet stoer toch? kun je ff playe met Bellie (is ie onbewust heel goed in :D) en kunne we wedstrijdje springnichte houwe :D
[pruillip mode on]toeeeeeeeee???? pweeeeeeezzzzzz????? [/pruillip mode off]
Als je nog een slaapplekje wil, ik heb een extra slaapbank in da house :D (neej...vergeet dit maar :p) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Mmmmmmmmja.. tis alleen wel techno..
ach wel lachen om nu te zeggen.. ja ik ga der heen en er morgen ook heen te gaan.. (netzoals met me vakantie) kijke over bartje mee wil.. ik zal wel zeggen dat t toch meer tegen trance aanlight hehe :p Anders moet ik lopen in me eentje en das ook zo wat
Ah weet nie of ik zon echt techno feest wel kan waardere.. :conf:
|
tuurlijk wel!! het wordt super gaaaf! en ik weet zeker dat je de muziek ook goed vind...
..het is net als trance alleen dan zonder de melodietjes en dan nog een beetje anders... :)
en op de terugweg kan je dan langs Utrecht rijden om naar het feestje van Eye-Riz te gaan!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|