|
|
| Ding Chavez |
Ik was gister naar de intro-week van de KUB in tilburg geweest, nee ik ben geen eerstejaars :D, maar Marco V kwam dusse... ja dan gaan we maar ff :)
Heb ff gezellig met hem staan babbelen want die gozer is dus echt supercool, geen kapsones, geen afstand houden enzo, lekker rielekst. Ik vroeg hem dus wanneer ie GODD ging uitbrengen en hij zei dat er eerst nog een andere plaat van hem uit zou komen. Die draaide die dan uiteindelijken wat blijkt, wat gedacht werd dat de nieuwe collusion zou worden (de 1e plaat van Tiësto op DV voor wie nog niet weet welke) wordt dus uitgebracht onder ze eigen naam, hij wist even de titel niet meer maar hij stond in zijn eigen top 10 op zijn website zeit-ie. Eind September komt die plaat dus en GODD komt eind Oktober Galnis :D
Btw, tis dat die plaat nog een testpress was, anders had ik hem nu al thuis liggen :)
GreetZ, DC
Btw, zie net staan dat het Marco V - Simulated is! |
|
|
| Blik |
| dat die plaat zo zou weten wist ik al, had ik al ergens gelezen, eind september duurt nog zo gruwelijk lang!!!!!!!! |
|
|
| Bellie |
Ja marco V is echt een coole gast.heb hem 1x in Kreta gesproken dit jaar en 1x in a'dam.altijd vrolijk,altijd aardig.TOPGOZER!!Goeie voorbeeld voor de zogenaamde "ik ben dj dus ik ben belangrijk" kapsonesmensen.
Petje af.....
GREETZ!! |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Bellie
Goeie voorbeeld voor de zogenaamde "ik ben dj dus ik ben belangrijk" kapsonesmensen.
|
Euh... just guessing here... DJ Jean??:rolleyes: |
|
|
| Nastra Azzurro |
| Zeker ToFU D()()D.......Ik had hem in de Sandokan ontmoet......Gewoon DOWN 2 Gravel weet je |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|