|
|
| !_PeTrUs_! |
OK dan, dus welke TA zou je nou wel eens willen ontmoeten. Graag ook ff zeggen waarom je die persoon wilt ontmoeten....
Ik kom later in deze thread wel met mijn personen op de proppe zetten!!! Dus nog ff geduld hebben.
GReeTZ |
|
|
| Glaniskanis |
Nou Afternative lijkt me wel een lekkere jongen
Oeps verkeerde thread ;)
Uuh welke TA damn :)
Nou qua buitenland wilk Simcut wel es ontmoeten, werd er altijd (en nog wel) door geintrigeerd (damn moeilijk woord ;)) hoeveel die gast wel niet weet qua trance
Ennuh voor NL
uuuh
Nou Ralphie B is hier geregistreerd die zouk wel es willen ontmoeten maar die telt niet echt mee he :)
Doe mij maar Blikkie of Henkie_Henk aangezien mods wel een speciale status hebben ;)
En ik vind Henkie gewoon een lekker ding (oeps zei ik dat *Steve Urkel Stem UIT*)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
Ik zou die sugarbean nog steeds weles willen zien.. toffe meid..
Daarnaast zou ik eigenlijk elke dutch ta welles wille zien.. kan je allemaal mee feesen dus dat zit al goed.. Alleen Glaniskanis hoef ik niet te zien.. |
|
|
| Muppet |
ja...... new wave en ik waren bezig een feest te organiseren (ta party) daar kan dan iedereen hene komen...ziet meteen iedereen elkaar...kunnen we ook een rondje doen als je moet zeggen hoe je heet(help denk terug aan school vandaag m'n eerste dag weer en meteen huiswerk voor K*T scheikunde)
Greetz muppet |
|
|
| New Wave |
WHAAAAA, lekkere vraag na zo'n meeting op DV :-)
Nou die mensen waar ik nog eens mee op stap wil zijn dus echt Nastra, Josta en bellie.......die roelen echt op feesten, dik relaxde gasten, M5 ken ik al :p , heb ik al vaker mee gestampt...zowel in Starlight en op het voetbalveld (SC Hoevelaken roelt de pan in!!)...ennuh Henkie_Henk moet ook nog es komme beuken in Starlight!!!
WHAAAAAA, LATOX ik ga der vandoor.......Glanis wil ik niet meer zien, alleen met zo'n ijzere onderbroek aan, dan mag die nog in mijn zichtveld aanwezig zijn :p :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|