return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Welke TA zou je wel eens willen ontmoeten...

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben toch echt steeds meer benieuwd naar Henkie :) jonge...zoals jij overkomt op dit forum......hmmmmmmm ik wil echt s weten of je nou zo'n baywatch typ bent :D

Ik ben gewoon heel lief.. :rolleyes:

Egt das t best

Gister nog met Peter overgehad.. van me real-life (ja da heb k ook)

Zeggen dat innerlijk echt heel belangrijk is "ja tuurlijk ga je de 1e keer wel voor het uiterlijk" maar daarna is zonder het innerlijk echt nix te beginnen

Veel humor

Vreemdgaan "dat nooit!, daar kwets je mensen zo mee"

Jezelf goe onderhouwe.. en attent zijn.. those are the keys to eternal pleasure..

Heb nog wel wat meer tips enzow maar das situatie gebonden :)

lol ik stop maar :)
Miss Proximus
lol henkie...marry me :cool: :toothless
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave

OKEEE VOLGENDE WEEK ZONDAG EEN GROTE TRANCE ADDICT BBQ BIJ DJ MASSIVE :D

ahum...:D
neem je dan wel zelf effe het eten voor op de bbq mee..hehe :p :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ik ben gewoon heel lief.. :rolleyes:

Egt das t best

Gister nog met Peter overgehad.. van me real-life (ja da heb k ook)

Zeggen dat innerlijk echt heel belangrijk is "ja tuurlijk ga je de 1e keer wel voor het uiterlijk" maar daarna is zonder het innerlijk echt nix te beginnen

Veel humor

Damn, gister hoorde ik toch wel wat andere verhalen :D. Mar je hebt wel gelijk. Eerst worden alle rondingen ff goed bekeken en wanneer dat allemaal door de beugel ken, wordt stap 2 gezet!!!
!_PeTrUs_!
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar DJ Alpha & Miss P. Ik zou die lieve mensen al tijden terug ontmoeten, maar door oorzaken buiten mij om (!?!?!?!) is dat er nooit van gekomen.

Voor de rest wil ik die koppen wel eens zien van al die mannetjes en VROUWEN op dit Holland forum en IRC. We zien het allemaal wel op Trance Energy.

Toedels!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland