|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Das "Blik".. lijkt opzich wel op "emmer".. of niettan..
Eigenlijk hoor ik er ook bij hoor..
Ik ben ook zon emmer.. heb jij ooit levende emmers gezien trouwes? |
en bedankt.......ik heb tenminste geen roze blousje.......das tenminste al iets........:p |
|
|
| Trancetunnel |
| quote: | Originally posted by Blik
en bedankt.......ik heb tenminste geen roze blousje.......das tenminste al iets........:p |
Dat scheelt....... ik haat roze blousjes, en helemaal 2 over elkaar heen....... en dan ook nog met de kraagjes omhoog, dat schijnt ook in te zijn of zo, onder de tissues van de hockeyclub:whip: |
|
|
| Remy D |
Ik zou graag me zelf is willen ontmoeten. :)
En natuurlijk de rest hier, tot nu toe alleen Akira ontmoet. Een hele toffe gozer. :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Trancetunnel
Dat scheelt....... ik haat roze blousjes, en helemaal 2 over elkaar heen....... en dan ook nog met de kraagjes omhoog, dat schijnt ook in te zijn of zo, onder de tissues van de hockeyclub:whip: |
Ik had er lekker 2 overelkaar aan.. ah 1 is eigenlijk een lichtroze shirt met lange mouwen.. en daaroverheen een feller roze gekleurd shirt (met knoopjes) korte mouwen.. en dat kraagje niet omhoog.. daaroverheen als jas meestal een spijkerjackje.. (af en toe kraagje omhoog) Werkt trouwens wel hoor.. en ik voel me der helemaal happy in.. ofterwijl "gay" omgggg
Ow en weles leuk om deels uitgemaakt te worden voor kakker.. das me nou nog nooit verteld.. lache man.. "Ej Kerul"
LoL @ Remy D ..
En Akira moet k ook nog es meete en basvh ja.. en bellie en miss p en M5(gaan we playe lol) natuurlijk en blik.. en anaaltje zelfs ook..Ow en natuurlijk trancetunnel doe ik 5 roze bloesjes aan..
De kakker has spoken... |
|
|
| TranceFool |
haha, Henkie heeft egt humor :p:p...soms dan:D
Ik heb nog nooit een TA gemeet, dus maakt mij niet uit wie ik zie, kzou iedereen weles uit zn plaat willen zien gaan :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|