return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Welke TA zou je wel eens willen ontmoeten...

Henkie_henk
Ik heb ze van timberland.. :) timberland bergschoenen en dan heb ik die fagget schoentjes :) lache man :)

ik heb zon broek waar al standaard een gat zit bij je knie.. en dan bij onderkant pijp schaaf enzow.. en overal schaaf FKCNG COOL MAN! niemand gelooft dat t hoort :)

Ik heb die van replay :) nieuwe collectie man die kost duur.. maar ist wel waard (helemaal als je het zelf nie betaald)

Meisjes playe als je vriendin hebt is nie goed.. meisjes dissen daarentegen is ulitmate lekker!!
Of backup geven.. en dan zelf de klootzak uithangen zodat mr die met je mee is.. (teams van 2) jou weg kan sturen of tof kan doen waar t meisje bij is..en zo in goed blaadje komt :) En ik dus de lul ben :D dat boeit me nix.. K heb wel wat over voor me vriende :)

Ow ja.. Dat tenu is goe man.. maar voor TE.. doek wel wat vagers hoor :)

ps Joe is nog steeds tha man :)
magrec
Deze nerd wil bij nader inzien DJ_BEN wel eens een keer zien kunnen we lekker of compoeters lullen en allerlei scheikundige dingen enzo wat leuk he :whip: :toothless
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Gaat er vanavond nog iemand naar HQ toevallig??????

Ow ja, die wil ik ook wel eens ontmoeten!!!!!:conf: :conf: :rolleyes: :rolleyes:
rellivisit
Raoel ken ik al (bink!), maar ik zou wel eens met trancefool willen stampen op dj furax - power, want hijs de enige die deze topplaat op waarde schat :toothless :toothless (myplaylocker (ik weet het) en het pass is bekend he)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland