|
|
| BetaFactory |
Jatketaan sillä proge-aiheella vähäksi aikaa.
Nyt olen etsimässä sellaisia progetrancebiisejä, jotka ovat instrumentaalisia (saa olla pieniä vokaalipätkiä, mutta ei sitä enempää :)). Mieluiten biisejä, jotka sisältävät paljon energiaa (lihavat saundit, FX:t jne), siis ei oikeastaan fiilistelybiisejä. Hvyin lähellä tätä on esim. Natious - Flashpoint. |
|
|
| skip |
medway - trauma (todd sargent remix)
huippu jumittelua IMO! |
|
|
| BetaFactory |
| Kuka on tuon Medway-nimen takana? Minä en koskaan edes ole kuullut tuota nimeä. Käyttääkö k.o. tuottaja muita nimejä muilla labeleillä? |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kuka on tuon Medway-nimen takana? Minä en koskaan edes ole kuullut tuota nimeä. Käyttääkö k.o. tuottaja muita nimejä muilla labeleillä? |
Jesse Skeens. Yksi suosikkibiisintekijöistäni. En ole törmännyt muihin aliaksiin. |
|
|
| GrimReaper |
Medway on Jesse Skeens ja suurin osa Medway-julkasuista tullut ulos Hooj Choonsilla, Trauma tosin Release Recordsilla. Itse en ainakaan tunne mieheltä muita aliaksia kuin Medway.
Hmm. vai energistä progetrancea.. Pitää miettiä, kunhan sais vastattua siihen "aikaansa edellä" aiheeseenkin ensin. :haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|