|
|
| TranceFool |
Ja hehehe dit leek mij nou eens een leuke thread :D:D:D:D. Ik wil wel eens weten hoe jullie allemaal aan je nick komen, want er zitten er toch een paar vage tussen :p:p.
Die van mij slaat eigenlijk helemaal nergens op. Ik had er een nodig voor NApster toen heb ik die verzonnen. En nu ben ik op het grandioze idee gekomen dat Fool hetzelfde klinkt als Full. Dus je zou ook kunnen zeggen TranceFull :D:p. Wat slim, hehe. Nou dat is dus mijn historie. Leg de jouwe ff uit :D
Latuurrzzz.... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| kzat in de klas ,twas onder engels ,kzat naast brechts (Origin X) ,we hadden nix te doen ,en zijn ff namen gaan verzinnen ,toen zag hij Native staan ,en dat klonk wel goed ,en toen zette ik er After voor ,dus kwam er Afternative uit = Nageboorte ,aleen het normale woord is dan Afterbirth maar ok..... |
|
|
| MetzZ_!! |
Mijn favoriete drankje is 'Metz' HMMMJAMMMMIEEEEEEEEEE!!:D
Maarja, i.v.m. Copyright heb ik er maar een xtra Z achter gezet...
Ennu heb ik dorst:p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
kzat in de klas ,twas onder engels ,kzat naast brechts (Origin X) ,we hadden nix te doen ,en zijn ff namen gaan verzinnen ,toen zag hij Native staan ,en dat klonk wel goed ,en toen zette ik er After voor ,dus kwam er Afternative uit = Nageboorte ,aleen het normale woord is dan Afterbirth maar ok..... |
Hehehe, dies wel cool, vuile nageboorte die je bent :D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|